Gintoki Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Hey. Har en MSIgt70 ONE-270NE med: i7-3770qm quad med 8 tråder gtx 680 4gb 16gb 1600mhz ram 2x 60gb i msi super raid 0 (1gb/1gb lese/skrive) 750gb hdd Å hver gang jeg starter pcen så bruker den 23 sec i welcome screen.. da jeg fikk pcen og selv etter en uke så brukte den 2 sec, men nå om dagen bruker den 23... Hva kan jeg gjøre for å fikse dette? For trur ikke det er antall programmer som starter med pcen eler hvor mange som er installert siden den stasjonære med kun 1 ssd med 500/500 lese/skrive kun bruker 3 sec. http://www.youtube.com/watch?v=v3M574lUv30 Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Jeg har samme problem hvis den gamle eksterne harddisken min er koblet til. Kommer ikke forbi den menyen før lyset på harddisken skifter fra rødt til blått. Hvis du har ekstrautstyr koblet til så prøv en boot uten disse koblet til. Jeg ser ikke på tastatur, mus, skjerm eller høytalere som ekstrautstyr. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 9. september 2012 Forfatter Del Skrevet 9. september 2012 Samme treghet med eller uten noen utstyr, Lenke til kommentar
gandi89 Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 sånn kan skje, jeg får også welcome screen, alt for treg. den klarer jeg fikser bort, vis du har mye snarvei i skriveboret ditt så tar det lang tid, den må rydde bort og defragmanter hardisk. fjern tjenesten uønsked program. slett program du ikke bruker. Bruk ccleaner. :) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå