tks Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 På Casio Exilim z3 kan man velge om man vil bruke mmc- eller sd-minnekort.. Hvilket er å foretrekke? Vil det være noe forskjell i ytelse? Tenker da spesielt på hastigheten ved lagring av bilder.. Lenke til kommentar
andreash Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 MMC er tregere enn SD etter hva jeg har hørt. MMC er "eldre teknologi" enn SD. Lenke til kommentar
-M- Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Jeg har havnet i samme "knipa", og skal velge mellom MMC og SD: Hos Komplett ser jeg at MMC 128mb koster 405 kr, mens SD 128mb koster 527[/url]. Med andre ord stemmer ikke uttalesen ovenfor om at MMC er dyrt/dyrere i denne sammenhengen. Men likevel: Det anbefales å spandere en hundrings ekstra på SD-kort? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 http://www.geocities.com/romidar/mmcvssd.htm Med andre ord, nei, det er ikke poeng i å kaste penger ut av vinduet. (hvis ikke det er veldig viktig at det tar 2 sekunder kortere tid å kopiere innpå ting på kortet med SD. Hadde SD vært i størrelser over 1GB, hadde selvsagt hastigheten sagt en del, men når det er maks 256 (el 512 hvis det har kommet til norge), så er ikke det så mye tid å spare på kopiering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå