exempel Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 hei, har akuratt bygget en pc fra komplett nå. alt funker fint helt til jeg midt i ett lol game merker at skjermen blir helt rar ( rosa prikker og striper ) jeg avinnstallerte driveren for skjermkortet og restarter pc og alt funker igjen. Jeg innstallerer driveren på nytt og den har rosa loddrette striper når jeg starter den. Skjermkortet er evga geforce gtx 660 ti. Noen ide om hva jeg bør gjøre? Pcen ble bygget for noen timer siden så vil ikke bytte deler med engang:P Takker for alle svar! Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Høres ut som funky videominne. Oppstår feilen kun i ett spill eller i flere som bruker samme teknologi? Lenke til kommentar
exempel Skrevet 9. september 2012 Forfatter Del Skrevet 9. september 2012 Spilte litt amnesia for å teste grafikk og sann, men skjermen var fin da. Men når jeg hadde reinnstallert driveren skjedde det ved oppstart og eneste muligheten jeg fant for å få det vekk var å avinnstallere driveren, men trenger jo den for å spille.... Lenke til kommentar
acornia Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 har du prøvd å laste ned en annen versjon av driveren? Siden 660ti er i grunn samme chipen som 670 og 680 burde eldre drivere også funke. Lenke til kommentar
exempel Skrevet 9. september 2012 Forfatter Del Skrevet 9. september 2012 Prøvd det nå, men de funker ikke. Får opp at de ikke finner nødvendig hardware... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Snurrer viften(e) på skjermkortet? Kan bli slike artifacts om skjermkortet blir for varmt. Lenke til kommentar
exempel Skrevet 10. september 2012 Forfatter Del Skrevet 10. september 2012 Ok viften snurrer, kjøpte idag en dvi kabel og koblet den til, men får svarte kanter rundt skjermen... Innstallerte driveren igjen, men fortsatt rosa streker. FML Lenke til kommentar
exempel Skrevet 11. september 2012 Forfatter Del Skrevet 11. september 2012 Kan jeg prøve å bruke teamwiever fra en annen pc, og hvis jeg ikke får opp strekene gå utfra at skjermen er ødelagt? Lenke til kommentar
exempel Skrevet 11. september 2012 Forfatter Del Skrevet 11. september 2012 delte skjermen på skype med en venn og han fikk ikke opp noen streker... Så prøvde å koble til med en annen skjerm, men fortsatt streker... Ringer til komplett.no nå og hører om de har noen ide. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå