Terje Solfugl Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Glade venner Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 I min hjemby, Hammerfest, hadde de før krigen en som var måkenes venn, som du. Det er skrevet dikt om ham, samt reist en statue av "Måse-Bendik". Flott fortelling om at vi er nærmere hverandre enn vi tror. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Vennen din ser ut til å følge godt med og passe på deg Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Jeg liker måker - flotte fotomodeller er det, og artig når de blir så tamme Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 10. september 2012 Forfatter Del Skrevet 10. september 2012 I min hjemby, Hammerfest, hadde de før krigen en som var måkenes venn, som du. Det er skrevet dikt om ham, samt reist en statue av "Måse-Bendik". Flott fortelling om at vi er nærmere hverandre enn vi tror. Veldig interessant Trond Olav..prøvde å søke på navnet..er navnet korrekt stavet og hvor er statuen oppført ? Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Ja Terje er koselig at ha slike venner, har å mange " modeller/venner " hos meg Ha en fin dag med hilsen Leif Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 I min hjemby, Hammerfest, hadde de før krigen en som var måkenes venn, som du. Det er skrevet dikt om ham, samt reist en statue av "Måse-Bendik".Flott fortelling om at vi er nærmere hverandre enn vi tror.Veldig interessant Trond Olav..prøvde å søke på navnet..er navnet korrekt stavet og hvor er statuen oppført ? Søkte også på Måse-Bendik; skal være Måse-Bernt (Cornelius Moe: Nordnorske Dikte), uten treff. Har diktsamlingen, men nedpakket i magasin. Statuen fikk jeg vite er i tre, og meget liten, så der tok jeg litt feil. Sender deg diktet når jeg finner det. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 11. september 2012 Forfatter Del Skrevet 11. september 2012 I min hjemby, Hammerfest, hadde de før krigen en som var måkenes venn, som du. Det er skrevet dikt om ham, samt reist en statue av "Måse-Bendik".Flott fortelling om at vi er nærmere hverandre enn vi tror.Veldig interessant Trond Olav..prøvde å søke på navnet..er navnet korrekt stavet og hvor er statuen oppført ? Søkte også på Måse-Bendik; skal være Måse-Bernt (Cornelius Moe: Nordnorske Dikte), uten treff. Har diktsamlingen, men nedpakket i magasin. Statuen fikk jeg vite er i tre, og meget liten, så der tok jeg litt feil. Sender deg diktet når jeg finner det. Tusen takk Trond Olav..måker er mitt liv om du skjønner :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg