emil98 Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Hei ! Jeg har bestemt meg for å begynne med paintball Vill helst ha A5 markør, men har ikkje anelse om det skal vere Co2 eller luft ? Ka magasin ? Kuler ? Tank ? vill helst ikkje gå over 3000-4000kr Takk på forhand MVH Emil Lenke til kommentar
emil98 Skrevet 22. september 2012 Forfatter Del Skrevet 22. september 2012 lite aktivitet på forum her da Lenke til kommentar
Keiko Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 (endret) Du kan kjøpe deg en pakkeløsning på paintballweb.no. Der har de fine nybegynnerpakker til en fin pris. Jeg anbefaler å gå for luft, ettersom det er billigere i lengden og det er mer driftsikkert. Men jeg anbefaler deg å kjøpe en god manske til rundt 800-900 kr, siden maskene du får med pakkeløsningene dugger ganske mye. Edit: Skriveleif Endret 22. november 2012 av keiko95sn Lenke til kommentar
turbo911 Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Kan hjelpe deg med å lage liste hvis du fortsatt er interessert; ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå