AnonymDiskusjon Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 i slutten av desember skal det arrangeres juleball på skolen. Det har nettopp blitt annonserrt av sjefen selv, og bill. vil ikke komme for salg før i midten av november. dette betyr at jeg har en kjempesjanse til å sjekke opp en dame jeg har likt lenge hvordan fungerer dette med invitering? jeg kan tenke meg at noen andre har tenkt å invitere henne, men jeg må bare være først. føler at det blir litt teit å spørre henne tre-fire måneder i forveien, hva synes dere jeg skal gjøre? takk Anonym poster: c1e00ebe0c4ad293a6be71b4817ef07f Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Ta det som en mann, spørr henne og se hva som skjer. Det verste som kan skje er "beklager, jeg skal gå med noen annen" Life can be a bitch sometimes But thats life Lenke til kommentar
ambisjon Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Ta det som en mann, spørr henne og se hva som skjer. Det verste som kan skje er "beklager, jeg skal gå med noen annen" Nei. Det verste som kan skje er at ho seier nei og fortel alle venninnene sine at ho aldri, aldri i verda kunne sagt ja. Alle venninnene hennar vil bli påverka av kva ho meiner. Da er du i deep shit, og konsekvensane kan vare veldig lenge. Der er naturlege grunnar til at ein er redd for å spørje jenter om slikt. Det blir kanskje mindre grunn til å vegre seg når ein blir eldre, men når ein er i tenåra, er det faktisk svært lurt å tenke seg om før ein gjer slike steg som TS har sett seg føre. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 du kommer ivertfall ingen vei med å fundere på om du skal eller ei Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Det værste som kan skje er faktisk ett nei. Ikke det tullet Ambisjon skriver om. Jenter snakker, ja, men det finnes grenser. Hvis du spør på en sjarmerende / søt måte så blir det bænkers. Nike - Just do it. 7 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. september 2012 Forfatter Del Skrevet 25. september 2012 TS her! Beklager for null aktiviitet - har vært på ferie! Helt enig med dere alle - takk for svar. Men når skal jeg invitere'a? Føler at jeg kan virke for masete om jeg spør henne for tidlig, men er jeg for sen kan noen andre ta henne. Jeg er såpass godt kjent med henne at jeg nøler ikke med å ta sjansen på å spørre, det verste som kan skje er ett nei Noen flere som har innspill? Anonym poster: c1e00ebe0c4ad293a6be71b4817ef07f Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 I morgen. Ingen unnskyldninger. Bare å gjøre det. Lenke til kommentar
kattungen Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Jeg er enig med Nittutt (...det føles veldig feil å skrive den setningen). Spør henne i morgen (eller i dag), og sier hun nei så sier hun nei. Sier hun ja, vel - gratulerer! Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Jeg er enig med Nittutt (...det føles veldig feil å skrive den setningen). Spør henne i morgen (eller i dag), og sier hun nei så sier hun nei. Sier hun ja, vel - gratulerer! Enkelt og greit. Litt OT men det er slik forumer skal fungere - hvorfor føles det feil å skrive den setningen? Lenke til kommentar
kattungen Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Jeg er enig med Nittutt (...det føles veldig feil å skrive den setningen). Spør henne i morgen (eller i dag), og sier hun nei så sier hun nei. Sier hun ja, vel - gratulerer! Enkelt og greit. Litt OT men det er slik forumer skal fungere - hvorfor føles det feil å skrive den setningen? Fordi jeg har vært så innmari uenig med deg i alt for mange tråder til å kunne enkelt svelge det at jeg for en gangs skyld er enig 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå