Gå til innhold

BK: Atlanterhavsveien

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utrolig flott. Liker grønnfargen i vannet og den behagelige komposisjon. Mulig bildet kunne bli mer dramatisk om det fikk et kutt i bunn. Ikke sikker på om det virker, heller ikke sikker på om det er ønsket, siden kompen virker så ryddig og behagelig. Alt er nydelig i mine amatørøyne :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Kjedelig flatt lys og lite fantasifull komposisjon.

Takk for komentar,hadde satt pris på forslag til mere fantasifull komposisjon fra deg.

Når du har Atlanterhavsveien som location så skal det ikke så mye fantasi til for å få til noe bedre enn dette.

Videre synes jeg nivået som skal til for å få skryt i BK er latterlig lavt for tiden.

Lenke til kommentar

Takk for komentar,hadde satt pris på forslag til mere fantasifull komposisjon fra deg.

Når du har Atlanterhavsveien som location så skal det ikke så mye fantasi til for å få til noe bedre enn dette.

Videre synes jeg nivået som skal til for å få skryt i BK er latterlig lavt for tiden.

Jeg skjønner at folk kan være uenige i hva som er bra og hva som ikke er bra på alle bildene som legges inn her, men dersom en først skal bruke tid på å kommentere, så kan en - etter min mening - i hvert fall som et minimum prøve å forholde seg saklig og litt "profesjonell" når en skal komme med tilbakemeldinger? Dine to kommentarer på dette bildet kan kanskje forklares med en dårlig dag som du lar gå ut over fotografen, men som konstruktiv kritikk står de til stryk. Jeg innbiller meg jo at folk legger ut bilder her for å få kritikk som kan gjøre dem til bedre fotografer? Selv er jeg langt fra noen ekspert hverken på fotografering eller kommentering, men for at jeg skal bli flinkere til det jeg gjør, må jeg få konstruktive tilbakemeldinger som sier noe om HVA jeg burde/kunne gjort annerledes, fremfor å bli trampet ned i søla av en selvutnevnt ekspert (Sistnevnte får stå for min egen regning, da jeg ikke har tatt meg bryderiet med å sjekke bakgrunnen din).

De beste ønsker om en god/bedre dag videre.

Mvh. Stig Morten Thu

• Liker 3
Lenke til kommentar
Når du har Atlanterhavsveien som location så skal det ikke så mye fantasi til for å få til noe bedre enn dette.Videre synes jeg nivået som skal til for å få skryt i BK er latterlig lavt for tiden.
Jeg skjønner at folk kan være uenige i hva som er bra og hva som ikke er bra på alle bildene som legges inn her, men dersom en først skal bruke tid på å kommentere, så kan en - etter min mening - i hvert fall som et minimum prøve å forholde seg saklig og litt "profesjonell" når en skal komme med tilbakemeldinger? Dine to kommentarer på dette bildet kan kanskje forklares med en dårlig dag som du lar gå ut over fotografen, men som konstruktiv kritikk står de til stryk. Jeg innbiller meg jo at folk legger ut bilder her for å få kritikk som kan gjøre dem til bedre fotografer? Selv er jeg langt fra noen ekspert hverken på fotografering eller kommentering, men for at jeg skal bli flinkere til det jeg gjør, må jeg få konstruktive tilbakemeldinger som sier noe om HVA jeg burde/kunne gjort annerledes, fremfor å bli trampet ned i søla av en selvutnevnt ekspert (Sistnevnte får stå for min egen regning, da jeg ikke har tatt meg bryderiet med å sjekke bakgrunnen din).De beste ønsker om en god/bedre dag videre.Mvh. Stig Morten Thu

Hei Sti Morten. Endelig fikk jeg kommet muligheten til og komentere inlegg,det hjalp og gå over til Fire Fox.Jeg har holdt på så mange år med foto, så hr.Akses komentetar tar jeg meg ikke nær av,han har sikkert hatt noen dårlige dager som du antyder Sig Morten.Ellers støtter jeg din komentar fult og helt,nesten som jeg skulle ha skrevet den selv.

Bjørn

Lenke til kommentar
Når du har Atlanterhavsveien som location så skal det ikke så mye fantasi til for å få til noe bedre enn dette.Videre synes jeg nivået som skal til for å få skryt i BK er latterlig lavt for tiden.
Jeg skjønner at folk kan være uenige i hva som er bra og hva som ikke er bra på alle bildene som legges inn her, men dersom en først skal bruke tid på å kommentere, så kan en - etter min mening - i hvert fall som et minimum prøve å forholde seg saklig og litt "profesjonell" når en skal komme med tilbakemeldinger? Dine to kommentarer på dette bildet kan kanskje forklares med en dårlig dag som du lar gå ut over fotografen, men som konstruktiv kritikk står de til stryk. Jeg innbiller meg jo at folk legger ut bilder her for å få kritikk som kan gjøre dem til bedre fotografer? Selv er jeg langt fra noen ekspert hverken på fotografering eller kommentering, men for at jeg skal bli flinkere til det jeg gjør, må jeg få konstruktive tilbakemeldinger som sier noe om HVA jeg burde/kunne gjort annerledes, fremfor å bli trampet ned i søla av en selvutnevnt ekspert (Sistnevnte får stå for min egen regning, da jeg ikke har tatt meg bryderiet med å sjekke bakgrunnen din).De beste ønsker om en god/bedre dag videre.Mvh. Stig Morten Thu

Hei på deg.Takk for inlegget ditt.Det er som jeg skulle skrevet det selv. Har holdt på med foto i mange år,så hr Akses sur oppstøt biter ikke på meg.Som du sier han må hatt en svært så dårlig dag.

Tar gjerne imot saklig kritikk på mine bilder,det er jo det en lærer av.

Hilsen Bjørn

Lenke til kommentar
Når du har Atlanterhavsveien som location så skal det ikke så mye fantasi til for å få til noe bedre enn dette. Videre synes jeg nivået som skal til for å få skryt i BK er latterlig lavt for tiden.

Hei.

For det første legger jeg ikke inn bilder her for og få skryt,men for og få seriøse og begrunnende tilbakemeldinger på bildene og er man ikke istand til det så er det heller bedre og la være.

Hilsen Bjørn.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...