Reggy Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Jeg har dette skjermkortet kjøpt i 2009 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=451175 Jeg har nettopp satt inn ny PSU på 800 watt - systemet er ellers fra 2008. Jeg regner kanskje med at dere kan tipse om et par skjermkort som ikke er så dyre, men slår det jeg har. Spiller en del spill alla Assassains C, GTA, LA Niore, Mafia osv... Lenke til kommentar
blinc Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Trål bruktmarkedet. Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 10. september 2012 Forfatter Del Skrevet 10. september 2012 Det kan jeg, men rett og slett så har jeg liksom ikke helt begrep om hva jeg ser etter - eller hva som er bedre.... Derfor håpet jeg på et tips eller to Lenke til kommentar
KingChicken Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 For den prisen vil Radeon HD 6850 være bra, eller Geforce GTX 550 Ti. Lenke til kommentar
Omland07 Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Det er en del som bytter ut sine 6XXX kort fra AMD/ATI nå.. ettersom 7XXX serien er ute. så du burde kunne få et brukt 6XXX kort uten problemer for rundt tusenlappen.. ellers er det jo en del Nvidia kort som også blir byttet ut ettersom det er mye nytt. Nvidia sine 3 sifrete kort.. (gtx 260 og oppover..) se_tabell_for_grafikkkort (dette_skjermkortet_kunne_funket) (men ikke tro på han.. du kan ikke spille battlefield 3 på ultra,) Lenke til kommentar
MacNeil Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Sist gang jeg så etter så fikk du brukt 6950 til tusenlappen. Solgte selv mine 6950er for 750,- per, de forsvant relativt fort. Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 10. september 2012 Forfatter Del Skrevet 10. september 2012 Da tror jeg at jeg skjønte litt. Mitt kort er HD47...... Og nå er vi kommet til HD70.... Så da vil egentlig både HD 50 og 60 serie være bedre. Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 10. september 2012 Forfatter Del Skrevet 10. september 2012 Det er en del som bytter ut sine 6XXX kort fra AMD/ATI nå.. ettersom 7XXX serien er ute. så du burde kunne få et brukt 6XXX kort uten problemer for rundt tusenlappen.. ellers er det jo en del Nvidia kort som også blir byttet ut ettersom det er mye nytt. Nvidia sine 3 sifrete kort.. (gtx 260 og oppover..) se_tabell_for_grafikkkort (dette_skjermkortet_kunne_funket) (men ikke tro på han.. du kan ikke spille battlefield 3 på ultra,) Ser den annonsen - kunne gjerne hatt det ja... Skal ha 1000 kr - for dyrt tenker jeg i utgangspkt. Kan få det nytt til 1160 kr. Hva tenker du? Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Som andre nevner er nok bruktmarkedet det beste stedet å finne gode skjermkort for under 1000 kroner. Skal du kjøpe nytt er nok HD 6850 det beste alternativet. Jeg vil også nevne HD 7850, som yter betydelig bedre enn HD 6850. Det billigste kortet på prisguide koster nå 1229 kroner. Det er absolutt verdt de 229 ekstra kronene hvis du kan avse dem. Lenke til kommentar
Omland07 Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Beklager.. sjekket ikke prisen på tek.no (prisguiden.) ser at han skal nesten ha "nypris" på kortet.. det er bare tull... men det er alltid mange som skal selge gammle kort.. og til fornuftige priser... Hvis du holder øyene oppe kan du komme over noen som skal selge billig.. (PRISGUIDEN) ellers er jo hd 7770 kortene til rett rundt tusenlappen.. og de er temmelig greie på ytelse.. samme med 550TI og 560 kortene til Nvidia.. (og det er NYPRIS) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå