jigaplow Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Hei! Jeg har omtrent null peiling på å sette inn anlegg i bilen, men får hjelp av pappa og venner til det. Men ikke ta helt av rundt forklaringer ved eventuelle svar her, gjør det gjerne enkelt for meg å forstå! =) Fra før er det en uoriginal Kenwood-spiller i bilen, neppe noe å skryte av. Ellers er det satt inn to uoriginale Pioneer-høyttalere bak i "hatthylla". Høyttaler fremme på førersiden er det ikke lyd i, men kikka på det og det er kobla til, så noe snusk. Ellers låter det jo i de tre andre når jeg hører på radioen, men det er jo selvfølgelig for døvt for en som straks fyller år. 1. Går det an å bytte ut høyttaleren som ikke fungerer uten å måtte herpe døra for å få tilgang, eller kan jeg gi faen? Hvis jeg skal bytte ut alt, må det jo gå an, m.t.p andre siden fremme også? 2. Trenger rett og slett hjelp til komplett anlegg ("spiller", basskasse, høyttalere. Kanskje holder de to i hatthylla der slik sett?) Audi A4 1.8t, personbil. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Hvis du hadde lest litt i andre poster her, så hadde du sikkert fått svar på litt av dette, bla at man ikke skal ha høyttalere i hatthylla. Det er ikke noe problem å bytte høyttalerene i dørene, men du må av med dørtrekket for å komme til. For å kunne hjelpe deg videre, så må vi vite hvor mye penger du vil bruke på spiller, frontsett, bass og forsterker(e) Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 9. september 2012 Forfatter Del Skrevet 9. september 2012 (endret) Hvis du hadde lest litt i andre poster her, så hadde du sikkert fått svar på litt av dette, bla at man ikke skal ha høyttalere i hatthylla. Det er ikke noe problem å bytte høyttalerene i dørene, men du må av med dørtrekket for å komme til. For å kunne hjelpe deg videre, så må vi vite hvor mye penger du vil bruke på spiller, frontsett, bass og forsterker(e) Er btw ikke høyttalere i dørene bak. Trolig derfor de ble satt i hatthylla når de absolutt skulle settes inn. Hva er dumt med å ha dem der? Blir jo stygt om jeg tar dem ut... Evt. bare koble dem ut da. Av med dørtrekket høres ut som en liten operasjon, får jeg det like pent igjen? Glemte jo selvfølgelig å si hvor mye jeg hadde tenkt til å bruke. Jeg skal ikke ha noe jævlig bra anlegg, for det har jeg ikke lyst til å ta meg råd til. Smågjerrig Så i gatebil-bladet at de hadde litt div. som kom på 5000. Skjønner at dette ikke er bra, men synes det er en fin sum. Så om det er mulig å få noe som spiller bare ca _bra nok_ til den prisen blir jeg happy! Ingen fare for at jeg blåser av meg huet men Endret 9. september 2012 av jigaplow Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Med spiller så blir det vanskelig til den prisen, men hvis du kan strekke deg til 6000,- så kan du få dette. Spiller: http://www.judysbilstereo.no/cd-spillere/enkel-din/kdc-u30r Frontsett: http://www.judysbilstereo.no/frontsett/5-1-4/hertz-energy-esk-1304 Basspakke: http://www.judysbilstereo.no/pakketilbud/basspakke-3 Her kan du be om å få en dynabel 4 kanaler i steden, så har du to kanaler til fronthøyttalerene også. Høyttalere i hatthylla gir feil lydbilde (lyd bakfra) og når du har sub baki så vil høyttalerene påvirkes av trykket, og dermed låte stygt Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 9. september 2012 Forfatter Del Skrevet 9. september 2012 Aight, takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå