DCG Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Som tittelen sier så har jeg mistet SIM-kortet mitt. Kan f.eks. Elkjøp eller en annen forhandler ordne et nytt på dagen eller må jeg bestille nytt fra Telenor og vente på det? Lenke til kommentar
medlem-250267 Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Du kan gjøre begge deler, men ja; Går du i butikk får du det på dagen. Tror Expert selger telenor-kort. Fikk i allefall tilbudt meg et når jeg kjøpte mobil der. -Sunny Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Har du Telenor kan du dra innom Spaceworld, Telekiosken, Expert, Elkjøp, Lefdal osv. og hente ut SIM-kort, men husk at butikken her tar betalt for det. Bestiller du fra Telenor er det gratis. Lenke til kommentar
DCG Skrevet 10. september 2012 Forfatter Del Skrevet 10. september 2012 Var innom MobilData, der var det en hyggelig kar som ordnet nytt SIM-kort uten betaling Lenke til kommentar
medlem-250267 Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Flott! ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå