Fogl Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Head & Shoulders... for et navn på en shampoo bare man tenker seg om. Greit for folk s har flass og den skal brukes på hodet (head), men shoulders har jeg ikke forstått enda. Hår på skuldrene :-? det vil jeg heller si er et stort og ganske flaut for de som har dere. Hva mener dere kjenner du en som har hår på skuldrene. (Og da mener jeg skikkeligt med hår Lenke til kommentar
Javeljavel Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Kanskje den er snill mot "shoulders" fordi skuldrene slipper å bli nedsnødd av flass Lenke til kommentar
miCro Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Kanskje den er snill mot "shoulders" fordi skuldrene slipper å bli nedsnødd av flass bap' bap' bap', tørr hodebunn! :wink: Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Head & Shoulders... for et navn på en shampoo bare man tenker seg om. Greit for folk s har flass og den skal brukes på hodet (head), men shoulders har jeg ikke forstått enda. Hår på skuldrene :-? det vil jeg heller si er et stort og ganske flaut for de som har dere. Hva mener dere kjenner du en som har hår på skuldrene. (Og da mener jeg skikkeligt med hår Hahahaha, har selv aldri tenkt tanken. Men takket være deg kommer jeg nok til å tenke dette hver gang jeg ser en slik reklame på tv Lenke til kommentar
CFD Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Jeg liker head and Shoulders jeg. Det er mange grunner det til det ,men de 2 største er at man ikke får flass (evt fjerner det) og sjampooen er ganske sterk så man kjenner det i hodebunnen. Digg følelse Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 En på helsestudioet har så mye hår på kroppen at han ser nesten ut som en gorilla. Mørkt hår overalt og helskjegg i trynet....arsj Lenke til kommentar
Venruki Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Kanskje det ikke er meningen og ta det bokstavelig (head & shoulders), kan hende det bare er et mislykket forsøk på og få det til og klenge... Bare en tanke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå