CaNaBiS Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Hei! noe jeg ikke har fått med meg eller? ser plustelig at de tallene som sier hvor mange poster man har postet er borte.. :o Lenke til kommentar
LoS Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Spørs vel litt på hvor du er det. forum.noefranettverket.no på forum.hardware.no ser man det.. Det er ikke borte her ihvertfall, btw, sjekk tilbakemeldinger på hardware delen av forumet for å se hvorfor! :-) Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 3. september 2003 Forfatter Del Skrevet 3. september 2003 hmm. raskt svar.. fikk ikke sett ferdi søppel delen engang. ok, skla sjeke :x Lenke til kommentar
EC Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Dersom du bruker Overklokking.no -template (noe CaNaBiS gjør), er postcounten fjernet. Men den ligger ennå under profilen din. Postcounten skal fjernes på samtlige template's, det er bare jeg som er litt kjappere ute. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 3. september 2003 Forfatter Del Skrevet 3. september 2003 QUOTE Dersom du bruker Overklokking.no -template (noe CaNaBiS gjør), er postcounten fjernet. Men den ligger ennå under profilen din. Postcounten skal fjernes på samtlige template's, det er bare jeg som er litt kjappere ute. Okii! Jaja, JUBEL dette er min 1400ende innlegg! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Bra! Så slipper vi folk som poster kun for å ++ postcount... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Bra! Så slipper vi folk som poster kun for å ++ postcount... de blir nok bare erstattet av folk som hyler om "hvor fean er det blitt av postcounten!?!?!?!11" og "få postcounten tilbake, for fean!!!11". Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 vel postcounten er der fremdeles, men man må klikke seg inn på profilen for å kunne se den. hvis noen desperat ønsker postcount noen dager til kan dere bytte til en annen template, men planen er å fjerne den fra alle templates... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg