Gå til innhold

Hvor får man tak i en «handlevognnøkkel»?

Loff1

Anbefalte innlegg

God dag.

Vet noen hvor man kan få tak i en «handlevognnøkkle»? Jeg mener altså noe man dytter inn i handlevognen i stedet for en tier, men som er slik at man kan ta den ut igjen.

Den eneste tilbyderen jeg kunne finne med et søk, var denne, men de har ikke svart på henvendelsene mine.

Legger for øvrig ved bildet fra den nevnte siden:

handlevognnokkel.jpg

Endret av Loff1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tilsvarende slik, ja. De har hull i både 20er-delen og 10er-delen, slik at du kan henge den delen du ikke bruker ofte fast i et nøkkelklippe eller annet. Men problemet ditt er jo at handlevognen "låser fast" poletten når vogna løsnes fra rekka med andre vogner.

Dermed får du ikke ut poletten før du setter på plass vogna, som jo er hele poenget med dette systemet :p

Lenke til kommentar

Men problemet ditt er jo at handlevognen "låser fast" poletten når vogna løsnes fra rekka med andre vogner.

Jeg har et fjernt minne av at en butikkansatt løsnet en handlevogn med en slik nøkkel, for så å dra nøkkelen ut igjen med en gang. Beskrivelsen på FirmaGaveShop.no sier også at nøkkelen ikke sitter fast. Men hvis det er som du sier, så er jo poenget borte. Det virker jo også mest naturlig at mynten skal sitte fast.

Lenke til kommentar

Eg har ein slik, eg kan "låse opp" handlevogna og ta nøkkelen ut igjen, så ingenting står i vogna. Eg fekk den av Skandiabanken (reklameeffekt), om du er kunde der kan du jo spørje om du kan få ein.

Om nokon lurar: eg parkerar vogna når eg er ferdig, og eg delar ikkje ut handlevogner til alle rundt meg. Eg set pris på eit ryddig butikkområde.

Lenke til kommentar
  • 5 år senere...

Men problemet ditt er jo at handlevognen "låser fast" poletten når vogna løsnes fra rekka med andre vogner.

Jeg har et fjernt minne av at en butikkansatt løsnet en handlevogn med en slik nøkkel, for så å dra nøkkelen ut igjen med en gang. Beskrivelsen på FirmaGaveShop.no sier også at nøkkelen ikke sitter fast. Men hvis det er som du sier, så er jo poenget borte. Det virker jo også mest naturlig at mynten skal sitte fast.

Ja, det finnes en slik nøkkel. Jeg har en, og fant også denne på nettet:

http://www.smartsupply.no/vognlasapner-m-nokkelring-12-pk

Men tviler på at de selger til private.

post-59598-0-67730900-1518787173_thumb.jpg

Eg har ein slik, eg kan "låse opp" handlevogna og ta nøkkelen ut igjen, så ingenting står i vogna. Eg fekk den av Skandiabanken (reklameeffekt), om du er kunde der kan du jo spørje om du kan få ein.

Om nokon lurar: eg parkerar vogna når eg er ferdig, og eg delar ikkje ut handlevogner til alle rundt meg. Eg set pris på eit ryddig butikkområde.

Jeg har også en slik med Skandiabanken-logo på :-) Fikk den hos en kompis som tidligere jobbet i den banken.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...