Gå til innhold

Hvorfor ikke z906?


Anbefalte innlegg

Vurderer å gå til innkjøp av logitech z906.

Eneste ankepunkt er vel mangel på hdmi kobling.

 

Man får vel surround om man kobler alt inn på hovedkortet?

Om jeg forstår det rett så er det egne mini jack for front, back og senter /sub?

 

Andre ankepunkt?

Bor I blokk med sur nabokjærring så bassen ikke er like god som z5500 så går nok det bra

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bor i utlandet og i følge dagens kurs så klokker det seg inn på 2800 NOK som ble litt i overkant.

 

La inn noen kroner ekstra (1700NOK) og kjøpte DENON DHT 1312.

De hadde det ikke på lager så får det til uka.

 

Vurderte lenge Harman Kardon BSD 700 til samme prisen men fant vel egentlig ut at jeg kom bedre ut av det med DENON pakken.

 

Tror og håper det er litt finere lyd i det en Logitech Z906 og Harman Kardon pakken.

 

Selgeren var i allefall hellig overbevist om det og siden jeg ikke har hatt noe annet en minianlegg de siste 10 åra ca. så valgte jeg å stole på han.

 

Finner vel aldri ut om det var det rette valget siden jeg ikke får testet de to andre alternativene i stua, men ut i fra det jeg leser på nettet så er det ikke sikkert han var helt borte i toppetasjen.

 

forøvrig takk for svar.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Bor i utlandet og i følge dagens kurs så klokker det seg inn på 2800 NOK som ble litt i overkant.

 

La inn noen kroner ekstra (1700NOK) og kjøpte DENON DHT 1312.

De hadde det ikke på lager så får det til uka.

 

Vurderte lenge Harman Kardon BSD 700 til samme prisen men fant vel egentlig ut at jeg kom bedre ut av det med DENON pakken.

 

Tror og håper det er litt finere lyd i det en Logitech Z906 og Harman Kardon pakken.

 

Selgeren var i allefall hellig overbevist om det og siden jeg ikke har hatt noe annet en minianlegg de siste 10 åra ca. så valgte jeg å stole på han.

 

Finner vel aldri ut om det var det rette valget siden jeg ikke får testet de to andre alternativene i stua, men ut i fra det jeg leser på nettet så er det ikke sikkert han var helt borte i toppetasjen.

 

forøvrig takk for svar.

Jag kan hjälpa dig, Jag har själv Z906 som hjemmekino anlegg och till det priset är det helt fantastiskt, Det krossar sina konkurrenter, du må upp i 7-8 tusen kr klassen hvis du vill finne ett likverdigt system

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte z-906 i vinter, og jeg er kjempefornøyd! får klar og god lyd når jeg ser på film, samtidig som jeg hører enkelt hvor fienden er når jeg gamer cod. hadde det forøvrig med på TG i påsken, og valgte da å ikke ta med alle de 5 satelitthøyttalerene, bare de 3 forreste. fikk mer en nok lyd for min smak, og hadde ingen problemer med å overdøve naboene, som hadde langt større anlegg:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...