Fredrik_89 Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Hei, jeg skal ha en ny mobil. Jeg er på utkikk etter en svært bra mobil, helst toppmodell til å ta over for iphonen min, og vil gjerne ha det så billig som mulig. Jeg bruker mobilen primært til musikk og diverse apper(twitter, facebook, nettaviser etc.), ikke video, spill etc. Nå selger Lefdal LG Optimus 4X HD til 2995, og såvidt jeg ser må dette være det beste kjøpet nå.De andre mobilene jeg vurderer er Galaxy S3(4395) og Sensation XL(2599). Hvilken ville dere gått for(evt en annen modell)? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Nå selger Lefdal LG Optimus 4X HD til 2995, og såvidt jeg ser må dette være det beste kjøpet nå. Det tror jeg også. Jeg ville i hvert fall ikke betalt 1400 kroner mer for S3.Når det er sagt, ikke hold pusten når det kommer til oppdateringer fra LG. 2X venter, såvidt jeg vet, fortsatt på ICS, snart et år etter at ICS ble annonsert. Lenke til kommentar
Xphylion Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 CDON har 41% rabatt på denne tlf for tiden. 2649kr. http://cdon.no/elektronikk/lg_p880_optimus_4x_hd_black-18943653?utm_source=prisguide_no&utm_medium=cpc&utm_campaign=prisguide_no Lenke til kommentar
turbo911 Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Hei har en sensation xl og er strålende fornøyd! Kan absolutt anbefales ) Lenke til kommentar
KOSærheim Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Ser ikke hvordan en sensation xl kan vere en toppmodel? 1,4 ghz enkjerne prosessor, middels skjerm osv... Vurdert note 2 eller sony xperia s eller nye razr? Eller rett og slett bare note? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå