Øystein.F. Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Om du likar å vite kva du går til har Gearbox ei nettside for deg. Les hele saken Lenke til kommentar
Brawler Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Borderlands 2 er veldig iterativt. Mer enn jeg hadde trodd. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Moro å se ferdighetstrærne, men jeg klarer aldri lage noe bestemt på forhånd. Til det er jeg alt for avhenging av hvilke våpen jeg finner, hvordan spillet er og hva jeg faktisk syns er morsomt. Har ikke klart å bestemme meg for hvilken karakter jeg skal begynne med heller, men heller mot Zero. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Zero ser veldig fet ut! Gleder meg! Da blir det Black Mesa den 14., og Borderland 2 den 21 :-) Lenke til kommentar
garnok Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Zero med focus på melee blir noe jeg skal prøve. Håper det vil funke. Gleder meg veldig nå merker jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå