arco3 Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Hei! Jeg har problemer med at internett ofte detter ut i to, tre minutter. Dette skjer flere ganger om dagen. Noen ganger fungerer internett fint i flere timer, mens andre ganger bare i noen minutter. Det kommer tilbake av seg selv, men det er utrolig irriterende og gjør spilling over internett nesten umulig. Problemet oppsto etter at jeg byttet router. Jeg byttet fra D-Link DIR-655 til Linksys E4200 og installerte den ved medfølgende programvare. Jeg har prøvd å bytte tilbake til den gamle routeren, men problemet er det samme. Bredbåndet er levert av Broadnet (Ventelo) og jeg har et modem som heter Inteno X5821-B. Når internett detter ut blir lysene for "link" og "data" på modemet svart i ca et minutt før de kommer tilbake. Kan modemet være på tur å ryke? Bare tilfeldig at problemet oppsto etter bytting av router. Noe annet jeg kan prøve før jeg tar kontakt med Broadnet over helgen? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Høres ut som modemet eller linken mot sentralen er problemet. Lenke til kommentar
arco3 Skrevet 9. september 2012 Forfatter Del Skrevet 9. september 2012 OK. Jeg har sendt mail til kundeservice hos Broadnet, så får se hva de sier. Lenke til kommentar
arco3 Skrevet 29. september 2012 Forfatter Del Skrevet 29. september 2012 Etter litt feilsøking, sendte de meg et nytt modem. Problemet løst 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå