tuppeliten Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 jeg er singel (jente) og har en god kompis som jeg noen ganger suger. aldri noe mer enn suging. vil ikke at han gjør noe på meg, jeg bare synes det er digg å suge han til orgasme og se/høre han nyte. synes også det er en fin måte for meg å øve på, da jeg ofte spørr han om han liker det og det, om han synes det er godt når jeg gjør sånn osv.... ville dere ansett en sånn jente for å være løs? Lenke til kommentar
Populært innlegg Muffinss Skrevet 9. september 2012 Populært innlegg Del Skrevet 9. september 2012 Nope, det hørtes bare koselig ut. 10 Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Så lenge du er single og ikke suger alle du kommer over, så synes jeg ikke du er løs. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Hvorfor bry seg om hva fremmede på internett mener om den saken? Hvis det funker for ham og deg, så er det vel ikke mer å si om den saken. Geir 5 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Du kan øve på meg og. 5 Lenke til kommentar
tuppeliten Skrevet 9. september 2012 Forfatter Del Skrevet 9. september 2012 hehe:) tusen takk for svar. neida, er vel kanskje ikke så farlig hva andre tenker og tror om ting. var vel bare det at det her er litt nytt for meg, MEN jeg liker det. greit å høre hva utenforstående mener Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 En jente som suger en kar er da ikke løs,men jeg vil nå si at jenter som suger det de kommer over er løs. Hmm,noen som vet hvor får man tak i sånne venniner forresten? Spør på vegne av en kompis... 6 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Nei, jeg hadde ikke ansett deg for å være løs med mindre dette var noe du gjorde med hele vennegjengen. Lenke til kommentar
SmoothCriminal Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Aldri, skal vi bli bestevenner? Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Dersom du ikkje tar betalt så er det heller ikkje horete Men dersom du treffer nokon andre så kan det være greit å tenke over kva type forhold du er i. Eit slikt seksuellt forhold kan nok bli trøblette når du starer å date nokon andre. Lenke til kommentar
tuppeliten Skrevet 9. september 2012 Forfatter Del Skrevet 9. september 2012 Men dersom du treffer nokon andre så kan det være greit å tenke over kva type forhold du er i. Eit slikt seksuellt forhold kan nok bli trøblette når du starer å date nokon andre. ingen fare, hadde jeg vært i et forhold hadde jeg selvfølgelig aldri gjort dette:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå