Imsdaldrikker Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Hei. Jeg skulle ut i går og tok pillen før jeg gikk ut. Utover kvelden ble det litt for mye at det endte med at jeg spydde. Da har det gått sånn ca 4 timer etter jeg har tatt pillen. Så spørsmålet mitt er om den pillen har allerede virket, eller har den gått ut ettersom jeg spydde? Takk for alle svar i forhånd. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Jeg vil tro at den hadde gått igjennom kroppen allerede, men for sikkerhetsskyld kan det være smart å ha ekstra beskyttelse ved sex den neste uken. Lenke til kommentar
Imsdaldrikker Skrevet 10. september 2012 Forfatter Del Skrevet 10. september 2012 Jeg vil tro at den hadde gått igjennom kroppen allerede, men for sikkerhetsskyld kan det være smart å ha ekstra beskyttelse ved sex den neste uken. vil 5-6 dager holde? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Det vil det nok, men vær helt sikker og bruk ekstra beskyttelse hele uka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå