Emilps Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Liten foss Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
se# Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Flotte farger og fin sløring. Hadde nok kostet på meg et ND-filter til neste gang, f/29 er ikke ideelt. Jeg ville tatt bort et par kvister, eventuelt klonet dem bort. 1 Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Kunne vært så mye finner uten disse grenene. Bildet er flott men er noe rotete med kvistene. 1 Lenke til kommentar
Emilps Skrevet 10. september 2012 Forfatter Del Skrevet 10. september 2012 Flotte farger og fin sløring. Hadde nok kostet på meg et ND-filter til neste gang, f/29 er ikke ideelt. Jeg ville tatt bort et par kvister, eventuelt klonet dem bort. Skal se om jeg får prøvd meg litt i photoshop snart så skal jeg få lagt ut en ny version. Er ikke så flink med programmet så kan ta litt tid.. Lenke til kommentar
Emilps Skrevet 13. september 2012 Forfatter Del Skrevet 13. september 2012 Kunne vært så mye finner uten disse grenene. Bildet er flott men er noe rotete med kvistene. Hvordan ble bildet etter å ha fjernet noen kvister? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg