Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan får jeg strammere fitte?

treskopus

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147

Sjekk brillene ... :wee: , og blåser du bildet opp, har du gode muligheter til å få øye på "stud'ens" meget fuktige øyne ... :green:

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

våtere = mindre friksjon = føles romsligere

Løsning: mindre fukt

:)

Ja, nettopp. Men hvordan forhindre fukt, er jo da spørsmålet :)

Velkommen til hanndyrets verden! Vi som av dere søtnoser ofte er beskrevet som relativt oppegående typer, som klarer å klø oss på kneskålene uten å bøye oss, har måttet venne oss til å visualisere grufulle bilder for å holde tilbake kruttet, slik at sutrehøna man liksom skal kose med ikke går inn i langvarige depresjoner grunnet hanndyrets ufølsomheter ifm med hennes seksuelle velvære under akten.

Nå er det altså din tur, lille vennen - nå må du se å visulalisere noe som gjør at høna di ikke flommer over av juice, og som medfører at det arme hanndyret får opp panikkbilder av en liten skinnpistol som holder på å drukne i ei tilitersbøtte med vann.

Her er forøvrig ett bilde jeg selv ofte har benytte meg av, for å øke utholdenheten (det virker det virker;)):

Kaare_Willoch.jpg

Gudameg som jeg ler!

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

Du kan trene dem opp til en viss grad. Knipeøvelser og vaginale kuler er gode tips.. men som sagt ovenfor her, vi er alle forskjellige. Det jo hende at du blir litt vel våt, eller at hans penis bare er mindre enn det egoet hans forteller ham. 

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...