treskopus Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Jeg burde egentlig vite det selv, men det gjør jeg altså ikke. Hvordan kan jeg få strammere vagina (innvendig)? Den er langt fra vid, men fuckm8'en min sier den kunne vært enda litt tightere... Jo trangere jo bedre, liksom. Noen triks? Er det kanskje han som er for liten? Mener å påstå han er helt average. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 http://wiki.answers.com/Q/How_do_you_tighten_your_vagina Lenke til kommentar
treskopus Skrevet 9. september 2012 Forfatter Del Skrevet 9. september 2012 (endret) De omtalte musklene må jo være i topp form hos meg, så mye som jeg trener de, mendet ser ikke ut til å stramme noe nevneverdig? Kan også hende det bare er staken hans som drukner i innsjøen jeg lager, da vil det jo føles videre... Endret 9. september 2012 av treskopus Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Finnes vaginakuler med forskjellig vekt som trener musklene ved at du kniper for å holde de oppi der. Ellers er det jo med skjeden som alt annet, vi er forskjellige. Noen større, noen mindre. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Du kan trene dem opp til en viss grad. Knipeøvelser og vaginale kuler er gode tips.. men som sagt ovenfor her, vi er alle forskjellige. Det jo hende at du blir litt vel våt, eller at hans penis bare er mindre enn det egoet hans forteller ham. 1 Lenke til kommentar
treskopus Skrevet 9. september 2012 Forfatter Del Skrevet 9. september 2012 Jeg har for vane å bli søkkvåt etter kort tid, så mulig det kan være derfor? Har nemlig hørt av alle andre jeg har pult at jeg er trang, og det var før jeg begynte å lekke så voldsomt Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 (endret) Hva syns du da? Tror du at det er hans penis som er mindre enn antatt, eller at du bare blir våtere? Har aldri fått klager på at jeg har blitt for våt, for å si det sånn og jeg blir søkkvåt selv. Endret 10. september 2012 av BuffyAnneSummers 1 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Sætt dæ å squeeze te trollet tar dæ Lenke til kommentar
treskopus Skrevet 11. september 2012 Forfatter Del Skrevet 11. september 2012 Hva syns du da? Tror du at det er hans penis som er mindre enn antatt, eller at du bare blir våtere? Har aldri fått klager på at jeg har blitt for våt, for å si det sånn og jeg blir søkkvåt selv. Nei, det er ikke noe å si på størrelsen. Den er ikke Rocco akkurat, men helt average. Men det er vel gjerne mulig at de opplever jenten som trangere om det er store dammer der inni, ettersom han da glir mye lettere? Nevner ofte at jeg er våt, og jeg vet det er et faktum liksom. Men personlig har jeg jo lite imot å være litt wet Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Det blir mindre friksjon, men hvis du ikke hadde blitt våt så hadde det vært smertefult for deg.. vil du si at du blir veldig våt?? Du sier at du ikke har noe imot å være våt; hvordan opplever DU sexen? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 våtere = mindre friksjon = føles romsligere Løsning: mindre fukt Lenke til kommentar
treskopus Skrevet 11. september 2012 Forfatter Del Skrevet 11. september 2012 Det blir mindre friksjon, men hvis du ikke hadde blitt våt så hadde det vært smertefult for deg.. vil du si at du blir veldig våt?? Du sier at du ikke har noe imot å være våt; hvordan opplever DU sexen? Det hender innimellom at det er snakk om et helt badekar inni der slik jeg opplever det, men det er vel hovedsakelig skyldt en ejakulasjon. Til vanlig før det inntreffer vil jeg si jeg er normalt våt. Bortsett fra små perioder der jeg ikke kjenner så mye selv grunnet "dammene" vil jeg si sexen er bra; men det kommer også til punkter der det ikke kjennes så mye. Hvordan skal jeg liksom bli mindre våt? Føler ikke det er noe jeg kan programmere selv, liksom... Men skulle gjerne vært litt tørrere på det verste Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 (endret) slettet Endret 12. september 2012 av Quakecry Lenke til kommentar
treskopus Skrevet 11. september 2012 Forfatter Del Skrevet 11. september 2012 våtere = mindre friksjon = føles romsligere Løsning: mindre fukt Ja, nettopp. Men hvordan forhindre fukt, er jo da spørsmålet Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Så han kommer flere ganger inni deg? Da vil jeg anbefale deg å ta en liten tur på do og tisse litt og prøve å presse ut det du får ut av sæden før dere fortsetter med sexy times. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Utifra hvordan hun skriver det, så er det vel hennes 'dammer' og da hennes ejakulering? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Men da kan det jo være greit å ta en liten tur på do uansett. Er også en veldig god vane å ha etter å ha hatt sex for å forhindre uvi (urinveisinfeksjon) Lenke til kommentar
treskopus Skrevet 12. september 2012 Forfatter Del Skrevet 12. september 2012 Utifra hvordan hun skriver det, så er det vel hennes 'dammer' og da hennes ejakulering? Riktig. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 våtere = mindre friksjon = føles romsligere Løsning: mindre fukt Ja, nettopp. Men hvordan forhindre fukt, er jo da spørsmålet Velkommen til hanndyrets verden! Vi som av dere søtnoser ofte er beskrevet som relativt oppegående typer, som klarer å klø oss på kneskålene uten å bøye oss, har måttet venne oss til å visualisere grufulle bilder for å holde tilbake kruttet, slik at sutrehøna man liksom skal kose med ikke går inn i langvarige depresjoner grunnet hanndyrets ufølsomheter ifm med hennes seksuelle velvære under akten. Nå er det altså din tur, lille vennen - nå må du se å visulalisere noe som gjør at høna di ikke flommer over av juice, og som medfører at det arme hanndyret får opp panikkbilder av en liten skinnpistol som holder på å drukne i ei tilitersbøtte med vann. Her er forøvrig ett bilde jeg selv ofte har benytte meg av, for å øke utholdenheten (det virker det virker;)): Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 hehe, den får du en +1 for Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg