Røver Skrevet 18. september 2012 Forfatter Del Skrevet 18. september 2012 modellnummer. N150 wireless router Wnr 1000 Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 modellnummer. N150 wireless router Wnr 1000 Det er router ikke modem.... Har du i det hele tatt internett ? eller har du kjøpt deg en wlan router i troen at den gir deg internet? Lenke til kommentar
Røver Skrevet 18. september 2012 Forfatter Del Skrevet 18. september 2012 modellnummer. N150 wireless router Wnr 1000 Det er router ikke modem.... Har du i det hele tatt internett ? eller har du kjøpt deg en wlan router i troen at den gir deg internet? Må jeg gjenta meg pga du er for lat til å lese tråden? Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 modellnummer. N150 wireless router Wnr 1000 Det er router ikke modem.... Har du i det hele tatt internett ? eller har du kjøpt deg en wlan router i troen at den gir deg internet? Må jeg gjenta meg pga du er for lat til å lese tråden? Når du ikke svarer på hva som blir spurt så.... Hvilem modem har du, ikke router, ikke switch, og går den inn i telefon kontkten eller TV? TV = Rund Telefon = Firkant evt 3 pin om det er gammelt. Lenke til kommentar
Røver Skrevet 18. september 2012 Forfatter Del Skrevet 18. september 2012 modellnummer. N150 wireless router Wnr 1000 Det er router ikke modem.... Har du i det hele tatt internett ? eller har du kjøpt deg en wlan router i troen at den gir deg internet? Må jeg gjenta meg pga du er for lat til å lese tråden? Når du ikke svarer på hva som blir spurt så.... Hvilem modem har du, ikke router, ikke switch, og går den inn i telefon kontkten eller TV? TV = Rund Telefon = Firkant evt 3 pin om det er gammelt. Den er rund med en tynn pinne i midten som blir skrudd i boksen på veggen og andre enden i en liten svart boks som jeg har routeren koblet i. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Da har du kabeltv internet, Bor du i Oslo? Vestkanten? Lenke til kommentar
Røver Skrevet 18. september 2012 Forfatter Del Skrevet 18. september 2012 (endret) Da har du kabeltv internet, Bor du i Oslo? Vestkanten? Krsand Endret 18. september 2012 av Røver Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 http://www.agderbreiband.no/index.php?m=sider&m_action=vis&id=23 er nok de som lever da. siden det ikke er CD Lenke til kommentar
Røver Skrevet 18. september 2012 Forfatter Del Skrevet 18. september 2012 Tar noen telefoner i morgen. Se om jeg kan finne ut av dette her. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå