Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, det er en athlon uten l3 cache, uten at dette har allverdens å si, men du får nok en hvis "bottleneck" av skjermkortet ditt med mindre du klokker den opp til 3.6Ghz pluss, noe som pleier å være "pice of cake" vist hovedkortet har god nok mosfet. Skjermkortet er jo helle ikke helt nytt men det duger jo selvsagt.

Men du vil kunne spille spill som silent dogs på nesten maks grafikk med fps på over 40 gjennomsnittlig for å si det sånn, bf3 også på medium/high med 2x msaa.

Men du har ikke vurdert å bygge din egen pc i stedenfor? Det kan ikke kalles bygging, mere å pusle. ALLE får det til uten å kunne en døyt om det fra før! Litt "dumt" å betale for at andre skal gjøre noe du gjør like greit selv. For 6k skulle jeg greid å bygd noe litt kraftigere en dette for å si det sånn..

Edit. Min pc er noe av det samme, en 4 kjernes athlon som er oc til 3.5GHz, med gtx460( klokket "ganske" mye. Kjører på 900Mhzcore/1800Mhz shader, men jeg har bare 196 bits ram, og bare 768mb, så denne vil vel være hakket bedre, men ikke mye. Så jeg vet det duger, men ikke særlig fremtidsrettet vist du skjønner hva jeg mener...

Endret av Ruarcs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...