Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

litt for overvektig

hesterompe

Anbefalte innlegg

hei er en gutt på 19 år og er litt overvektig. veier rundt 120 kg, men ser ikke så feit ut men har litt fett rundt kroppen. og det som plager meg er penis størrelsen min. den er 12 cm bare. og derfor tørr jeg ikke snakke med jenter, tenker liksom at jeg er feit + at jeg har liten penis. hvorfor skal jentene bry seg om meg da? sånn tenker jeg hele tiden, har får dårlig selvtillit.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Beste kuren er vel en god diett og trening :) Men jeg ser problemet, jeg syntes selv det er vanskelig å finne motivasjon til å trene. Angående penisstørrelse tror jeg ikke du har så veldig mye å bekymre deg for, er heller en stereotype at jo større, jo bedre.

Men i forhold til vekta di, hvor høy er du?

Lenke til kommentar

Hei. "hvorfor skal jentene bry seg om meg da?" Selvsagt skal de ikke bry seg om deg, du gjør det jo ikke selv!

Hvor høy er du? Jeg vil påstå at du kansje er på vei til å bli litt mere en litt overvektig, med mindre du er over 2m høy. Og jenter er som hunder, de kan lukte selvtilitten hos gutter for å si det sånn, så når du ikke har selvtillitt så blir det nesten umulig å få kontakt med det motsatte kjønn.

Vist ikke jeg husker feil så er gjennomsnittlig penis størrelse i stiv tillstand rundt 13cm, og det er ganske mange som har opp i mot 20cm noe som gjør at ganske mange må ha under dine 12. Du skal også huske på at hos jenter så er det like stor variasjon av musa som hos penis hos menn. Noen er vide, andre er trange.

Mitt råd til deg er å begynne å gå 1 time om dagen, for så å begynne å løpe mere å mere av den timen. Også må du kutte ut all brusen du drikker, samt potegull,is osv.. Begynn gjerne å ta sittups før du legger deg, du trenger ikke være på et treningsstudio ( noe mange syns er flaut når man har rundte 100kg) for å få effekt.

Dette garanterer jeg vil gi deg økt selvtillitt som igjen vil gjøre at du får kontakt med jentene. Alle elsker en slank og sterk kropp, også den som innehaver den. Husk at 120kg begynner å bli mye og det kan bli meget vanskelig å bli kvitt alle de ekstra kg vist du lar det gå ut av kontroll..

Jeg hjalp en kompiss med å fikse kroppen sin, han trengte litt drahjelp for å komme igang, og løping ble for tungt så det ble sykkling( meget effekivt men krever flere timer en hva løping gjør for samme effekt) Han er 189cm høy og veide 117kg, han hadde mere en "litt" fett rundt omkring. Nå veier han tett opp under 110kg og har like lite fett som en bodybuilder( nesten i allefall), så du er herved advart: Du kan bli avhengi av å fikse på kroppen, men dette er jo i 99% av tillfellene en god avhengihet;-)

Endret av Ruarcs
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Beste kuren er vel en god diett og trening :) Men jeg ser problemet, jeg syntes selv det er vanskelig å finne motivasjon til å trene. Angående penisstørrelse tror jeg ikke du har så veldig mye å bekymre deg for, er heller en stereotype at jo større, jo bedre.

Men i forhold til vekta di, hvor høy er du?

er 1.80 høy. ikke fordi at jeg er homse men, jeg er liksom ikke stygg vet at jeg er kjekk nok til å finne meg jente, men problemet er vekta og penis størrelsen..

Lenke til kommentar

Hei. "hvorfor skal jentene bry seg om meg da?" Selvsagt skal de ikke bry seg om deg, du gjør det jo ikke selv!

Hvor høy er du? Jeg vil påstå at du kansje er på vei til å bli litt mere en litt overvektig, med mindre du er over 2m høy. Og jenter er som hunder, de kan lukte selvtilitten hos gutter for å si det sånn, så når du ikke har selvtillitt så blir det nesten umulig å få kontakt med det motsatte kjønn.

Vist ikke jeg husker feil så er gjennomsnittlig penis størrelse i stiv tillstand rundt 13cm, og det er ganske mange som har opp i mot 20cm noe som gjør at ganske mange må ha under dine 12. Du skal også huske på at hos jenter så er det like stor variasjon av musa som hos penis hos menn. Noen er vide, andre er trange.

Mitt råd til deg er å begynne å gå 1 time om dagen, for så å begynne å løpe mere å mere av den timen. Også må du kutte ut all brusen du drikker, samt potegull,is osv.. Begynn gjerne å ta sittups før du legger deg, du trenger ikke være på et treningsstudio ( noe mange syns er flaut når man har rundte 100kg) for å få effekt.

Dette garanterer jeg vil gi deg økt selvtillitt som igjen vil gjøre at du får kontakt med jentene. Alle elsker en slank og sterk kropp, også den som innehaver den. Husk at 120kg begynner å bli mye og det kan bli meget vanskelig å bli kvitt alle de ekstra kg vist du lar det gå ut av kontroll..

Jeg hjalp en kompiss med å fikse kroppen sin, han trengte litt drahjelp for å komme igang, og løping ble for tungt så det ble sykkling( meget effekivt men krever flere timer en hva løping gjør for samme effekt) Han er 189cm høy og veide 117kg, han hadde mere en "litt" fett rundt omkring. Nå veier han tett opp under 110kg og har like lite fett som en bodybuilder( nesten i allefall), så du er herved advart: Du kan bli avhengi av å fikse på kroppen, men dette er jo i 99% av tillfellene en god avhengihet;-)

jeg er 1.80 høy . jeg er enig med deg med å slutte å drikke brus,godteri, potetgull brød osv . jeg gikk på sånn diet der er jeg bare spiste kjøtt produkter, egg, grønnsaker osv. ikke noe brød, mel produkter,brus ,kake, søtt saker osv. jeg var vær dag ute og jogget ute og gikk ned omtrent 5-6 kilo.. og jeg merket velgid mye med bukser, klær osv. men så ble jeg lat igjen og gikk opp i vekt .

Lenke til kommentar

jeg er 1.80 høy . jeg er enig med deg med å slutte å drikke brus,godteri, potetgull brød osv . jeg gikk på sånn diet der er jeg bare spiste kjøtt produkter, egg, grønnsaker osv. ikke noe brød, mel produkter,brus ,kake, søtt saker osv. jeg var vær dag ute og jogget ute og gikk ned omtrent 5-6 kilo.. og jeg merket velgid mye med bukser, klær osv. men så ble jeg lat igjen og gikk opp i vekt .

Ja, det er det som skjer som regel. Man får en merkbar effekt også forsvinner viljen til å fortsette treningen. Men for all del, ikke driv lavkarbo diett og slikt vas! Spis mel, pasta, egg, kjøtt osv, bare sørg for å ha nok aktivitet! Brusen drikker du helst kun under trening og etter trening. Vist du ikke er mere en 180 høy så er 120kg alt for høyt min venn! Det er direkte farlig for helse over tid som regel ;-p

Angående penis størrelsen: Det er ikke noe reelt problem med mindre du lager det til det! Mitt tips er minsk vekta, så ser utstyret også større ut selv om det vil ha nøyaktig samme funskjon inne i jenta ;-)

Men ta deg skikkelig sammen og begynn å tren regelmessig, gjerne faste dager! Og ikke start for hardt, trapp opp gradvis. Jeg garanterer deg at vist kroppen din begynner å ligne en idrettsutdøver så kommer selvtillitten også, og med den så kommer jentene også får du prøvd ut om utstyret ditt faktisk er for lite ;-p

Lenke til kommentar

Ja, det er det som skjer som regel. Man får en merkbar effekt også forsvinner viljen til å fortsette treningen. Men for all del, ikke driv lavkarbo diett og slikt vas! Spis mel, pasta, egg, kjøtt osv, bare sørg for å ha nok aktivitet! Brusen drikker du helst kun under trening og etter trening. Vist du ikke er mere en 180 høy så er 120kg alt for høyt min venn! Det er direkte farlig for helse over tid som regel ;-p

Angående penis størrelsen: Det er ikke noe reelt problem med mindre du lager det til det! Mitt tips er minsk vekta, så ser utstyret også større ut selv om det vil ha nøyaktig samme funskjon inne i jenta ;-)

Men ta deg skikkelig sammen og begynn å tren regelmessig, gjerne faste dager! Og ikke start for hardt, trapp opp gradvis. Jeg garanterer deg at vist kroppen din begynner å ligne en idrettsutdøver så kommer selvtillitten også, og med den så kommer jentene også får du prøvd ut om utstyret ditt faktisk er for lite ;-p

ja vet at jeg er over grensa, og det er ikke bra... :) derfor skal jeg ta et mål jeg skal tenke, går jeg ned kilo blir fettet rundt penisen borte og da får jeg lengre penis. så jeg skal ta meg sammen og prøve å trene hver dag og ikke være lat. takk for ditt støtte !! setter pris på det.

Lenke til kommentar

Haha! Støtte og støtte. Men det er som sagt ikke all verden å gå ned i vekt for de aller fleste, når man først har funnet rutinen. Men begynn med 2-3 faste dager, ikke stort mere annbefaler jeg, hvor du går raskt 1 time som du etter hvert bytter ut med mere å mere løping. Når du merker at 2-3 dager( jeg vil tro etter rundt 4 uker så vil du ha merkbart bedre kondisjon) er for lite i uka så øker du på uten å øke lengden på treningsmengden nevneverdig. Dette er etter min erfaring letteste måte og gå ned i vekt og holde den :-)

Jeg har aldri selv vært overvektig, men jeg trener relativt mye så jeg har hjulpet endel med å ta seg sammen angående vekta, men er ingen ekspert, bare så det er sagt!

Husk at vekta ikke er prioritet en når du begynner med slik trening, men å få opp kondisjonen så du faktisk greier å gjennomføre nok aktivitet til å gradvis bygge vekta ned. Du kan også risikere at du går opp litt i vekt men blir slankere, dette pga en som ikke har trent noe særlig i sitt liv avertill responderer latterlig bra til trening i begynnelsen og man bygger ganske mye muskler, som er endel tyngre en hva fett er..

Når du har god kondisjon så blir det å løpe/sykle etterhvert en liten form for rus, da du bare utløser endorfiner som gir lykkefølelse og kroppen greier å fjerne melkesyra slik at du ikke blir stiv og lemster. Da blir det enkelt å gå ned til den vekta du vil, enten det er 70kg eller 90 kg.

Endret av Ruarcs
Lenke til kommentar

Haha! Støtte og støtte. Men det er som sagt ikke all verden å gå ned i vekt for de aller fleste, når man først har funnet rutinen. Men begynn med 2-3 faste dager, ikke stort mere annbefaler jeg, hvor du går raskt 1 time som du etter hvert bytter ut med mere å mere løping. Når du merker at 2-3 dager( jeg vil tro etter rundt 4 uker så vil du ha merkbart bedre kondisjon) er for lite i uka så øker du på uten å øke lengden på treningsmengden nevneverdig. Dette er etter min erfaring letteste måte og gå ned i vekt og holde den :-)

Jeg har aldri selv vært overvektig, men jeg trener relativt mye så jeg har hjulpet endel med å ta seg sammen angående vekta, men er ingen ekspert, bare så det er sagt!

Husk at vekta ikke er prioritet en når du begynner med slik trening, men å få opp kondisjonen så du faktisk greier å gjennomføre nok aktivitet til å gradvis bygge vekta ned. Du kan også risikere at du går opp litt i vekt men blir slankere, dette pga en som ikke har trent noe særlig i sitt liv avertill responderer latterlig bra til trening i begynnelsen og man bygger ganske mye muskler, som er endel tyngre en hva fett er..

Når du har god kondisjon så blir det å løpe/sykle etterhvert en liten form for rus, da du bare utløser endorfiner som gir lykkefølelse og kroppen greier å fjerne melkesyra slik at du ikke blir stiv og lemster. Da blir det enkelt å gå ned til den vekta du vil, enten det er 70kg eller 90 kg.

Som du selv antyder så har du ikke peiling(= ingen erfaring) på slanking . Å redusere vekten og holde den nede over lengre tid er veldig vanskelig for personer som fra naturens side har et anlegg for å bli overvektig. "Beviset" for denne påstanden er alle slankekurer og slankemidler som finnes. Samt alle pengene som noen tjener på andres elendighet (=overvekt)

Lenke til kommentar

Trening er viktig. Folk er forskjellig, men om du er 1.80 høy og veier 120kg så har du mer enn "litt" ekstra rundt kroppen. Eg vet, for eg er 1.81 og veide i fjor 104kg. Og selv eg hadde mer en "litt" ekstra. Muskler veier, og kroppene varierer, så det er litt variasjon, men og fortelle deg selv at du kun har "litt" ekstra er en løgn du selv tror på. Og det er IKKE bra. Selvtillit er viktig. Som andre sier her så lukter jenter selvtilliten til gutter. Og er den falsk eller borte så får du aldri kjangsen til å bli kjent nok med noen jenter til å skape en relasjon.

Det første du må gjøre er og innse selv at du har mer fett rundt kroppen enn hva du tror. Ja du er overvektig. Er du feit? Kanskje, kanskje ikke. Poenget er allikevel at det ikke er bra for hverken helsa di eller selvtilliten. Du kan være overvektig og samtidig ha høy selvtillit, men det har ikke du(åpenbart), og du får det heller ikke uten videre.

Motivasjon? Eg begynte med små treningsøkter som eg gjorde oftere og oftere. Dette fungerte for meg. Eg begynte med kveldsturer på ca 2km hvor eg stadig økte tempoet fra hurtig gange til løping. Til og begynne med klarte eg ikke og løpe hele distansen, men det klarte eg gradvis etterhvert som kondisjonen økte. Det er nå ca ni måneder siden, og nå løper eg 4-5km 5-6 ganger pr uke, på halvparten av tiden eg begynte med(når eg klarte og løpe hele ruta). Det at turene mine var så ofte og så korte gjorde at "eg har ikke tid"-bortforklaringen var verdiløs. Turen tok ca 15-25 minutt, og det er strengt tatt tid alle klarer og presse inn i løpet av en kveld. I dag bruker eg ca 25-30 minutt, inkludert omkledning. Og det finner eg ALLTID tid til.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Det finnes ikke noe som heter idealvekt - det som finnes er trivselsvekt - så det er ikke bestandig man skal be folk om å slanke seg, fordi hvis trivselen er årsaken til problemet, vil problemet enten forsvinne av seg selv når trivselsnivået er høyt nok, eller så vil trivselen i seg selv gi så mye ny energi at slankingen går som en lek.

:)

Lenke til kommentar

Det er rett. MEN, det finnes risiko ved overvekt. Vekta i seg selv kan gi belastningsskader, for og ikke nevne redusere muligheten/lysten på bevegelse. To ting som skaper en ond sirkel. Samt at årsaken til overvekten kan i seg selv være skadelig.

Om man faktisk har "litt" ekstra, og trivest med det, så er det stort sett problemfritt.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Det er rett. MEN, det finnes risiko ved overvekt. Vekta i seg selv kan gi belastningsskader, for og ikke nevne redusere muligheten/lysten på bevegelse. To ting som skaper en ond sirkel. Samt at årsaken til overvekten kan i seg selv være skadelig.

Om man faktisk har "litt" ekstra, og trivest med det, så er det stort sett problemfritt.

Ikke uenig i noe du skriver - vil bare minne om at av og til er det greit å begynne med det enkleste først, og hvis ikke det rekker kan man ta frem hardere skyts. Ts slet jo med følelsen av å ha en for liten tiss, men de fleste her hang seg opp i dette "litt for mye fett" - var det ts sine realiteter som da ble speilet, eller var det hjelperen sine problemer som ble beskrevet/avhjulpet?

Fordi det mest naturlige svaret er:

Penis regnes ikke som ferdig utvokst før du er 18-20 år. Normal penisstørrelse hos en utvokst gutt er mellom 10 og 20 cm i stiv tilstand. Gjennomsnittet hos voksne menn i Norge ligger på 14-16 cm. Dette er målt på oversiden av penis, fra mageskinnet til tuppen av penis.

Omkrets målt inne ved penisroten er gjennomsnittlig ca 10-13 cm.

Det er også greit å vite at i slapp tilstand varierer størrelsen en hel del, men dette har ingen betydning for hvordan den er i stiv tilstand.

Hilsen helsesøster

Ikke gjør det verre enn det egentlig er

Lenke til kommentar

Har du målt penis rett?

Har du så mye vekt så har du nok mye fett rundt området også.

Den korrekte måten å måle på er følgende(kalles BPEL-Bone pressed Erect Length)

Man presser en linjal,eller målebånd helt inn til beinet på oversiden av penis,og måler til tuppen. Siden du er overvektig så er det også større mulighet for at kvaliteteten på ereksjonen er dårligere også.

Ordet slanking er forresten negativt i mine øyne,mens livstilsendring klinger 100 ganger så positvit.

Det dreier seg altså om å snu om på ting slik jeg ser det.

Og hvis man har lavt selvbilde og andre underliggende problemer så må man ta tak i dette,og da mener jeg alt.

Trening er lett,men det å komme seg på trenign i en lang periode er vanskelig.

Ett treningsapparat,vekter eller sykkel for eks. får man kjøpt billig brukt på finn,kjekt å ha siden man da alltid har ting innen kort rekkevidde.

Husk en 30 minutter trening om dagen er bedre enn null(har selv både romaskin,vektbenk,manualer og sykkelrulle i huset for innendørs trening,og det er fint når man er opptatt med ting og tiden til trening blir kort).

De fleste har forresten ikke noe særlig mer enn 12,13,14 cm:

http://www.mraverage.com/

Siden du faktisk har opprettet denne tråden så tror jeg at du står på kanten til å forandre ting,bare å krype over kanten,ting er bedre der.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

sånn tenker jeg hele tiden, har får dårlig selvtillit.

Du kan begynne med å endre brukernavnet ditt - det er ikke særlig oppbyggende for din egen selvfølelse å kalle deg selv for "ei diger ræv", eller?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Eg ser poenget ditt. Eg tok tak i målbare fakta(vekt og høyde) og brukte dette på noe som kan endres, vekta. Størrelsen på penis er slik den er, så lenge man måler rett som det blir nevnt over her.

Vil bare avslutte med å si at for egen del fikk jeg ikke kontroll med vekten min før jeg glemte at det var ett problem.

Peace out!

Lenke til kommentar

Er ikke noe hokuspokus her. Du veier for mye og må gå ned i vekt, ikke først og fremst for å tiltrekke kvinner men for å unngå helseplager. Skal love deg at du gir blanke i om du er en kjekk kar når du sitter der med diabetes og hjerte-/karsykdomer. Og en ting til; jeg la merke til at du skulle "prøve å trene". Det hørtes ikke lovende ut. Enten så skal du trene eller så skal du ikke; det er det du som velger.

Når kroppen din blir mindre vil også penis se større ut. Som overvektig vil alltid lemmene på kroppen se mindre ut enn de egentlig er fordi kroppen har vokst ut av proporsjonene den skal ha til resten.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...