Gå til innhold

Folk som klager over dårlig bass fra gaming-headset (Corsair Vengeance 1500)


Anbefalte innlegg

Har titta litt på headset i det siste, før jeg fram til Corsair Vengeance 1500. Det har nesten bare fått bra kritikk, noen klager over ting som at det er litt tungt, og at man må laste ned en driver. For meg er ikke dette et problem.

 

Men det som irriterer meg, er når folk klager over hvor dårlig høytalerne er! På et headset ment for gaming!

 

Headsetet har Dolby 7.1 surround, noe som gjør at man kan velge selv hvor "høytalerne" skal være inne i headsetet. Hvis noen skyter bakra, hører du det bakfra. Stabber noen deg fra siden, hører du det fra den siden det skjer. Mikrofonen er perfekt. Nærmeste du kan komme studiokvalitet på et headset til under tusenlappen. Alle hører deg bra, uten skurring og bråk. Kabelen er lang, som er perfekt hvis du vil kople data'n til TV'n, sette deg i sofaen og spelle på storskjermen.

 

Skjønner ikke hvorfor musikkelskere kjøper dette headsetet for å høre på musikk, når dette helt klart er ment for gaming! Dere som leser dette inlegget, jeg kan anbefale headsetet for alle gamere, men musikkelskere: kjøp noe annet! Vær så snill, det er så irriterende at dere alltid skal ødelegge snittkarakteren med ting som "bassen er for dårlig"!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mye av grunnen til slikt er rett og slett dårlig research. Det folk burde gjøre er å høre seg fra. Jeg har selv prøvd headset til mange tusen kroner som jeg har oppfattet som litt "svake" når det kommer til bass, men det betyr ikke at det er et dårlig headset.

Man er nødt til å høre seg fram for å finne det perfekte headsetet til sitt bruk. Uansett prisklasse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...