Flaffy Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Nå har jeg en twinmos 256 pc2700 ddr i pcen. I vår hadde jeg tenkt og kjøpe en 512 brikke, helt til prisene "fløy" opp med noen 100-kroner. Så den rammen ble det ikke noe av. Nå så jeg på en dansk side at de hadde billige 512 pc2700 brikker (659,- danske kr). Så nå lurer jeg på om det virker fint om jeg har 2 forskjellige ram i pcen ? Link til rammene ligger her: 256 Brikken! 512 Brikken fra Danmark! Noen som har afaringer med V-Data rammene ? Btw. jeg overklokker ikke. Dere slipper og si at det er like billig til og kjøpe i norge for hvis jeg kjøper i danmark må jeg betale frakt helt til norge osv, for jeg har familie i danmark jeg skal til om 3 uker Frakten blir nemelig bare 44 kr . Takker for alle svar!! Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 linken litt feil? phpbb.com Lenke til kommentar
tempezzzt Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Jeg vet det er noen som er litt uenige med meg i dette men: pc2700 ram funker sammen med pc2700 ram, uansett. Skal du ikke overklokke, og vil bruke de ekstra hundrelappene på godteri, røyk, snus eller lignende - be my guest.. :o Du vil slippe evt problemer med swapping, og øker ytelsen betraktelig ved å ha mer ram (Selv om det ikke er samme produsent). Høres ikke ut som du har lyst til å tweake max ut av systemet ditt... Min anbefaling er uansett å kjøpe inn 1gb brikke, og erstatte den gamle. Lenke til kommentar
Flaffy Skrevet 5. september 2003 Forfatter Del Skrevet 5. september 2003 Prøvde for en tid til bake og overklokke CPUen .Kom ikke lang vei med den overklokkinga, for jeg fikk "disk error" (eller noe lignede) og blår error sjerm etter og satt opp fsb'en til 137. MP funka ikke og stille for den trir jeg er låst ( amd 2200+ t-bred ) Vis jeg hadde løst dette problemet hadde jeg kansje lagt ut noen extra hundrelapper i valg av minne Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Jeg har 1*256 og 1*512 av forskjellige produsenter... funker fett det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå