alex100 Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 jeg leser nå denne artikkelen på vg: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=74628 og legger spesielt merke til: Abortlegen John Britton (69) og hans livvakt James Barrett (74) ble drept utenfor en kvinneklinikk i Penascola i delstaten Florida 29. juli 1994. er ikke det en litt gammel livvakt? 74 år? en 74 år gammel mann kan vel ikke redde noen fra å bli drept på den måten. Lenke til kommentar
Javeljavel Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Kanskje han kan Kung Fu, eller er en ravende spinnvill Psykopat med masser av våpen? Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 3. september 2003 Forfatter Del Skrevet 3. september 2003 Kanskje han kan Kung Fu, eller er en ravende spinnvill Psykopat med masser av våpen? la oss gå for det siste :wink: tror det er mest sannsynlig. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 jeg stopper aldri å forrundre meg over folka som berettiger mord ved å si at de "stopper mordere"...strider mot sin egen logikk mener jeg... 74 år gammel livvakt??? sikker på at det ikke sku være 47år gammel?? Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 3. september 2003 Forfatter Del Skrevet 3. september 2003 74 år gammel livvakt??? sikker på at det ikke sku være 47år gammel?? ikke vet jeg. jeg quoter vg. men jeg vil tro at 47 er mer sannsynlig. men man vet aldri! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 ja, det ville ikke være første gang avisene klarer å få fakta feil Lenke til kommentar
lperik Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 sikker på at det ikke sku være 47år gammel?? håper da det! Hadde heller valgt å _ikke_ hatt noen livvakt enn å gått rundt med en 74åring med pilotbriller! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå