€uropa Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 (endret) God kveld. Nå har jeg vært aktiv på forumet i over 4 år, så da er vel tida moden for å introdusere meg selv. Mitt navn er Zarac. Det vil si, mitt virkelige navn er Erlend, men brukernavnet mitt er Zarac. Jeg vet ikke hvorfor, men det var et navn jeg begynte å bruke på forskjellige spill da jeg var rundt 12 år gammel. Jeg sluttet med spill for flere år siden, så nå er det ingenting annet enn brukernavnet mitt på diskusjon.no. Så, hvem er jeg? Kort sagt er jeg en mann på 19 år. Jeg ble født på det gamle rikshospitalet i Oslo, vokste opp på Langhus i Akershus og bodde deretter noen år i byen Askim i Indre Østfold. Nå bor jeg i Bergen og studerer økonomi og administrasjon på Norges handelshøgskole. Jeg jobber som kundeveileder, bussveileder og inntektssikrer i NSB. Og jeg løfter 90 kg i benkpress. Det er vel det viktigste. Ut over det, kan jeg svare på spørsmål. Endret 8. september 2012 av Zarac 1 Lenke til kommentar
Ruarcs Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Hva i alle dager? Startet du blogg her inne? 2 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 9. september 2012 Forfatter Del Skrevet 9. september 2012 Hva mener du med det? Jeg introduserer meg selv, som denne delen av forumet er ment for. 2 Lenke til kommentar
Ruarcs Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Hehe, det var ikke myntet på deg. Min sære humor bare Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Shaver du deg? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 9. september 2012 Forfatter Del Skrevet 9. september 2012 For øyeblikket prøver jeg å gro et skjegg, men det hender at jeg barberer ansiktet av og til. Alt det andre kroppshåret lar jeg være i fred. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Vil bare si at du er en av mine favorittbrukere her inne. Saklig og hjelpsom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå