MrsWeasley Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 (endret) Jeg visste ikke hvilken greie jeg skulle sette dette under, så jeg bare satt det her. Men spørsmålet mitt er: Hvor kan jeg kjøpe Tamagotchi i Norge? Jeg husker jeg hadde en i 6. klasse (går i 10. klasse nå), også finner jeg den ikke igjen. Hadde en rød familitchi V5 eller noe sånt, og hadde vært fint med en lik en. Hvis det ikke eksisterer lenger, så vil jeg gjerne vite hvor man kan kjøpe den nyeste versjonen. Jeg tror jeg kjøpte min på BRIO, men jeg tror ikke de har dem der lenger... Endret 8. september 2012 av MrsWeasley Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Ebay har mange. Lenke til kommentar
rufs Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Jeg visste ikke hvilken greie jeg skulle sette dette under, så jeg bare satt det her. Men spørsmålet mitt er: Hvor kan jeg kjøpe Tamagotchi i Norge? Jeg husker jeg hadde en i 6. klasse (går i 10. klasse nå), også finner jeg den ikke igjen. Hadde en rød familitchi V5 eller noe sånt, og hadde vært fint med en lik en. Hvis det ikke eksisterer lenger, så vil jeg gjerne vite hvor man kan kjøpe den nyeste versjonen. Jeg tror jeg kjøpte min på BRIO, men jeg tror ikke de har dem der lenger... http://www.ebay.com/sch/i.html?_sacat=0&_nkw=tamagotchi+v5&_nkwusc=tamagotch+v5&_rdc=1 Lenke til kommentar
Brulejus Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Kan laste det ned som app på mobilen også. Lenke til kommentar
MrsWeasley Skrevet 17. september 2012 Forfatter Del Skrevet 17. september 2012 Jeg er ikke så interessert i å kjøpe fra eBay (er bare 14 og får ikke lov av en eller annen grunn..), men takk uansett. Jeg har lastet ned på iPhonen, men det er ikke like gøy.. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Tamagotchi ja. Hadde en sånn jeg også. Husker det ble kalas da jeg kom hjem fra håndball en kveld og fant den død. Det er vel ikke farligere å handle fra ebay enn vanlige nettbutikker. Ofte tryggere, siden selgerne er veldig opptatte av at du skal legge igjen god tilbakemelding. Kombiner med paypal, og du har en veldig trygg tjeneste. Lenke til kommentar
MrsWeasley Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2012 Jeg lette etter det da jeg var i USA, men neida. Ikke noe der heller! Har de sluttet å selge det i vanlige butikker eller??! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå