Delvis Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 (endret) Drittunger mener jeg, som ikke skjønner at han bare påtok seg hva andre ikke ville Fra VG Om ingen hadde sagt ja til oppgaven, hva ville skjedd da? Endret 8. september 2012 av Delvis Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Man kritiserer at en har jobb som forsvarsadvokat og forsvarer en massemorder med å drapstrue han. Interessant Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Det er jo ingenting å diskutere om, de som truer Lippestad kan jo ikke tenke lengre enn nesen sin. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. september 2012 Forfatter Del Skrevet 8. september 2012 Det er jo ingenting å diskutere om, de som truer Lippestad kan jo ikke tenke lengre enn nesen sin. Enig, og det var vel derfor jeg mente det passet best i "oppslagstavlen", det som er der trenger jo ikke diskuteres Lenke til kommentar
MRN Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 De er svært korttenkte de som har gjort dette. Det *er* en grunn til at vi har advokater, påtalemyndighet, politi og et rettssystem. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 De personene som drapstruer en advokat, som er med på å beskytte den rettstaten Norge er, er bare et bevis på at evolusjonen ikke har fungert godt nok... Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Det er få rettigheter som er viktigere enn retteh til en advokat i straffesaker, så dette må være personer med lite funksjonell forståelse av en rettstat, eller samfunnet i helhet. Og heller Lippestad som virker som en meget god advokat, i motsetning av Staff som bare er ute etter pr-en. Og hadde Lippestad fått Breivik løslatt på en teknikalitet så ville det kanskje vært grunnlag for hat rettet mot ham, men å klandre en forsvarsadvokat for å gjør jobben sin blir som å klandre oppfinneren av internett for å ha skapt en arena for Breiviks paranoide innbillninger å blomstre... -frank Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 De personene som drapstruer en advokat, som er med på å beskytte den rettstaten Norge er, er bare et bevis på at evolusjonen ikke har fungert godt nok... Kva meinar du med at evolusjonen ikkje har fungert godt nok? Når slike ting skjer er det vel heller det at folk er missinformert om rettsstaten eller er gjort blind av følelsar. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Kva meinar du med at evolusjonen ikkje har fungert godt nok? Når slike ting skjer er det vel heller det at folk er missinformert om rettsstaten eller er gjort blind av følelsar. Jeg mener det at jeg håpet at folk var informerte nok til å vite at alle har krav på en advokat - uansett hva. Når man gjør noe sånt, så er man faktisk skammelig dum. Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Well well, jeg tippet at han bare kom til å leve to dager etter at han tok på seg denne jobben. Guess I was wrong. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå