Gå til innhold

Hjelp av komplett.no PC kjøp!

Anbefalte innlegg

Hei, har tenkt meg og kjøpe komplett gamer pc fra Komplett.no

Håper fålket kan gi meg raske svar!

Jeg spiller veldig mye World of Warcraft så håper jeg kunne fått meg en PC som kunne kjøre WoW på ultra me 50FPS +++

Jeg tror denne dataen burde takle det :)

Hva syns dere?

Takk på fårhånd!

CyberLink DVD Suite 7, 6Channel, OEM CD

QPAD FH Komplett L.E.

Cooler Master Elite 430 Midi Tower Black

Corsair CX V2 500W PSU

MSI B75MA-P45, Socket-1155

Intel® Core i5-3450 Processor

Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL9

Sapphire Radeon HD 7850 2GB GDDR5

Sony Optiarc DVD±RW Writer, AD-5280S

Seagate Barracuda® 500GB

Razer BlackWidow Mechanical Keyboard

ASUS PCE-N15 11n PCI-E Adapt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sikker på at du ikke skal bygge selv?

Selv de mest harbarkede pcbyggere måtte starte et sted.

En ting er sikkert, bygger du selv så kommer du til å gjøre det selv resten av livet.

Joda, men er mest redd får å ødelegge noe mens jeg bygger den.. :s

Lenke til kommentar

Det er lego, alt passer kun ett sted.

Det er videoguider her på HW og 10,000 forumsbrukere som har bygget over 100 pcer kan hjelpe deg ved post eller telefon.

Du setter på avstandsskruer og trykker inn i/o-plata og monterer hovedkortet i kabinettet.

Så setter du i cpu og ram og slenger i strømforskyninga og setter i kontakter som kun passer der de skal. Setter en satakabel i hovedkortet og i harddisken og evt dvdrom og setter er skjermkort i ett av sporene så er det bare 4-5 småkabler igjen fra kabinettet til hovedkortet som er oppstart, reset osv.

Det er ikke værre en det, tar et kvarter om man gjør det i mørket.

Se for eks her

http://www.hardware.no/artikler/bygg_pc-en_selv/45552

Endret av War
Lenke til kommentar

En ting er sikkert, bygger du selv så kommer du til å gjøre det selv resten av livet.

Nå "strevde" jeg var ganske mye med å skrive opp for deg for fire dager siden, hvis du har mulighet for å bygge selv ville jeg anbefalt deg å ta det oppsettet jeg postet.

Det å bygge en PC er egentlig ikke så vanskelig bare du får den rette veiledningen. Det virker kanskje vanskelig og litt skummelt ettersom komponentene ikke tåler å bli kastet rundt så mye. Men sannheten er at det er lagt opp til at du enkelt og sikkert skal klare å sette opp PCen. Hver komponent passer et bestemt sted og det er ingen ledninger du skal klare å plassere feil ettersom bare den typen kontakt passer til den tingen den skal brukes til.

Hvis du skulle ende opp med en PC som ikke virker når du prøver å starte den opp er det mest sannsynlig en ledning du har glemt å sette inn eller et komponent du har fått som hadde en feil fra før av. Skulle denne feilen komme er det bare å kontakte forumet, det meste av feil kan ordnes i løpet av en time med mindre en del må returneres. Hvis du kjøper fra butikker som Dustin.no, MPX.no og Komplett.no vil du i omtrent alle tilfeller få ordnet med komponenten som har feil, og du vil bli tilsendt en ny en relativt fort.

Håper jeg har hjulpet og ikke skremt deg nå da :S

Lenke til kommentar

Det er lego, alt passer kun ett sted.

Det er videoguider her på HW og 10,000 forumsbrukere som har bygget over 100 pcer kan hjelpe deg ved post eller telefon.

Du setter på avstandsskruer og trykker inn i/o-plata og monterer hovedkortet i kabinettet.

Så setter du i cpu og ram og slenger i strømforskyninga og setter i kontakter som kun passer der de skal. Setter en satakabel i hovedkortet og i harddisken og evt dvdrom og setter er skjermkort i ett av sporene så er det bare 4-5 småkabler igjen fra kabinettet til hovedkortet som er oppstart, reset osv.

Det er ikke værre en det, tar et kvarter om man gjør det i mørket.

Se for eks her

http://www.hardware....c-en_selv/45552

Nå "strevde" jeg var ganske mye med å skrive opp for deg for fire dager siden, hvis du har mulighet for å bygge selv ville jeg anbefalt deg å ta det oppsettet jeg postet.

Det å bygge en PC er egentlig ikke så vanskelig bare du får den rette veiledningen. Det virker kanskje vanskelig og litt skummelt ettersom komponentene ikke tåler å bli kastet rundt så mye. Men sannheten er at det er lagt opp til at du enkelt og sikkert skal klare å sette opp PCen. Hver komponent passer et bestemt sted og det er ingen ledninger du skal klare å plassere feil ettersom bare den typen kontakt passer til den tingen den skal brukes til.

Hvis du skulle ende opp med en PC som ikke virker når du prøver å starte den opp er det mest sannsynlig en ledning du har glemt å sette inn eller et komponent du har fått som hadde en feil fra før av. Skulle denne feilen komme er det bare å kontakte forumet, det meste av feil kan ordnes i løpet av en time med mindre en del må returneres. Hvis du kjøper fra butikker som Dustin.no, MPX.no og Komplett.no vil du i omtrent alle tilfeller få ordnet med komponenten som har feil, og du vil bli tilsendt en ny en relativt fort.

Håper jeg har hjulpet og ikke skremt deg nå da :S

Hehe takker, er bare svært dårlig med PC'er så trenger all den hjelpen jeg kan få :)

Endret av Vespillo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...