sinnaelgen Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 hvordan vil det fungere å bruke DVI - VGA adapter og så VGA - scart adapter for å koble pcen til en tv som ikke har HDMI ? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Glem det, funker ikke. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Ikke glem det, det fungerer, men det er ikke som å koble DVI til VGA. Du finner utstyr på eBay. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 8. september 2012 Forfatter Del Skrevet 8. september 2012 (endret) jeg fant det på Biltema. http://www.biltema.n...-adapter-84611/ http://www.biltema.n...art--VGA-84680/ en annen sak er om jeg orker, tross alt Endret 8. september 2012 av den andre elgen Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Biltema har mange produkter med lav kvalitet, og som mangler samsvarserklæring. Se ihvertfall etter CE-merket. Jeg kjøpte en tommestokk, den målte feil med flere millimeter. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Den scart-VGA-kabelen vil med ca 99,99% sikkerhet ikke fungere til dette bruket. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 (endret) Du kan spør dem i butikken om det fungerer, de kommer til å si ja. Så spør du om du kan levere den tilbake om den ikke fungerer, og ettersom de har påstått at den fungerer, så kan du nok det. Fungerer det ikke, får du pengene igjen. Easy as that. Endret 8. september 2012 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 8. september 2012 Forfatter Del Skrevet 8. september 2012 Lit pussig at dere sier det for jeg ble nødt til bruke Biltema for å finne en scart kabel som var lang nok for noen år siden den kranglet lit med et annte tv , men det jeg bruker funger uten problemer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå