Konto brukes ikke Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 (endret) Er det noe endring på bilde med dns nå ?(TypeA_1) Det er der du mangler settings - kommer ikke ut uten at dns osv er satt. Ta et skjermbilde av konfig flippen din (eller flere hvis du ikke har prog til å ta alt i ett bilde) Endret 8. september 2012 av KarpeSkrotum Lenke til kommentar
marnero Skrevet 8. september 2012 Forfatter Del Skrevet 8. september 2012 Er helt sikker på at det er 580 ja, og bildene av skjermbildet på linken du henviste til er helt lik. Der står det 580 øverst i venstre hjørne. Har vært igjennom alt det som sto i linkene dine, men det funker fortsatt ikke. Ikke gjennom kabel heller. Når du ser på skjerbildet jeg posta litt opp(av 10.0.0.1), skal det ikke stå noen ting på alle de ip feltene hvor det står unassigned, hvertfall etter en slik standard konfigurasjon som jeg kjørte? Lenke til kommentar
marnero Skrevet 8. september 2012 Forfatter Del Skrevet 8. september 2012 Er det noe endring på bilde med dns nå ?(TypeA_1) Det er der du mangler settings - kommer ikke ut uten at dns osv er satt. Ta et skjermbilde av konfig flippen din (eller flere hvis du ikke har prog til å ta alt i ett bilde) Her er noen skjermbilder av hvordan 10.0.0.1 ser ut nå. Sier det dere noe? Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 (endret) Egentlig ikke, men ser advarselen nederst til venstre - bør sette passord. Hjelper muligens ikke din utfordring, men skader ikke å sikre seg Endret 8. september 2012 av KarpeSkrotum Lenke til kommentar
marnero Skrevet 8. september 2012 Forfatter Del Skrevet 8. september 2012 OK, takk for hjelpen så langt folkens. Nå merker jeg det er kvelden på meg. Får fortsette fighten mot routeren i morgen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå