Gå til innhold

itavisen fjerner forum og kommentar felt

bjornhelge

Anbefalte innlegg

jeg leste at de fjernet forumet tidligere denne uken, og nå har de satt diskusjonen til å ikke vises. hvis du da ikke er en registrert bruker, jeg holdt på å le meg i hjel og har nå sletta bookmarken en gang for alle. hvis tore neset og hans gjeng av skribenter, virkelig trodde at folk kom til dere side pga deres skriverier.

tar de grundig feil, de fleste av oss som kom der. gjorde det kun pga de oppegående bruker innleggene som kunne leses. at de nå tvinger folk til å registrere seg der, er rene kommunismen. itavisen graver sin egen grav, kanskje likså greit det... jeg forventer en nedleggelse i løpet av slutten på året... eller i ren desperasjon av tore å åpne kommentar feltet sånn at det kan leses av all igjen... men det er nok for sent for itavisen, sprekken til forfallet har allerede begynt.

Endret av 64Zombie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommentarfeltet skulle vel ikkje leggast ned? Poenget var vel at nettopp kommentarfeltet fylte rolla til forumet så godt at forumet vart overflødig.

legest ned nei, de bare fjernet det for ikke registrerte lesere. hvis du nå skal lese mer en artikkelen er du tvunget til å registrere deg. det er helt bak mål, hvordan skal du som et medium få flere brukere.. med tvang?. hahaha..

Lenke til kommentar

Er ikke det i samme løsning da? (Nesten som her).

Eller skal de legge det forumet og ha kommentarfelt åpent for registrerte medlemmer med telefonummer, Ekte Navn og epostadresse? Da kan de jo bare ha det så godt :)

for meg er ikke det et problem men man må få lov til å ha friheten til å være anonym hvis mann vil, det skjønner jeg godt.

men uansett hvem i sin villeste fantasi vil diskutere en sak når man ikke ser noen diskusjon???..registrer deg for å se diskusjonen eller føkk off. tore har ramlet av sporet helt denne gangen ja, hahaha..

Lenke til kommentar

..Og forumet skulle gravlegges bl.a. fordi de kun hadde ca 900 aktive brukere.

det er bare tull vettu... den egentlige årsaken er den at tore fyrte opp sine lesere med iphone vs, appel vs diskusjoner og overskrifter som var vinklet sånn til for å irretere folk. alt ble gjort for å til trekke seg lesere, her ble det ikke spart på kruttet for å si det sånn. det endte med full off topic diskusjoner i forumet med krig mellom leserene. når moderasjon teamet gikk lei av opp fyring tullet til tore, så greide ikke tore å moderate forumet 24/7, så en nedleggelse måtte til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...