egen9 Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Rådyr i Hagen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 ikke veldig skarpt, men heller ikke hver dag en har rådyr i hagen Lenke til kommentar
se# Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Morsomt bilde og sikkert hyggelig med besøk. Jeg ville beskåret litt så rådyret ugjør større del av bildet. Ellers er F13 ikke nødvendig her og med noe større blenderåpning (F8-F11) kunne du redusert Iso litt. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Utrolig hvor lite man behøver å bry seg om ISO nå til dags, når lyset er godt, som her. Ikke støy på min skjerm. Enig at du gjerne kunne beskjære bildet litt, slik at møtet med hjorten blir mer intimt. Ville da tatt fra høyre side samt nedenfra, og ta vare på kledelige blader til venstre. Flott bilde, tross litt manglende skarphet. Lenke til kommentar
se# Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Utrolig hvor lite man behøver å bry seg om ISO nå til dags, når lyset er godt, som her. Ikke støy på min skjerm. Ikke noe støy å snakke om på min skjerm heller, men høyere Iso gjør bildet mer ullent og er sannsynligvis en av årsakene til at det ikke ser så skarpt ut i stor størrelse. Høy iso påvirker også farger og DR (som neppe betyr noe særlig i dette bildet). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg