Slimda Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 kan ikke bare alle være venner ? Jeg er ikke uvenner med de jeg diskuterer. Men noen har en tendens til å bli sinna på meg. Problemet med å ha rett, dessverre. 2 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Jeg er ikke uvenner med de jeg diskuterer. Men noen har en tendens til å bli sinna på meg. Problemet med å ha rett, dessverre. Hvorfor er Slimda så perfekt? :) 1 Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 11. september 2012 Forfatter Del Skrevet 11. september 2012 Jeg er ikke uvenner med de jeg diskuterer. Men noen har en tendens til å bli sinna på meg. Problemet med å ha rett, dessverre. Hvorfor er Slimda så perfekt? :) Så koselig da :) <3 Flott at jeg kunne føre dere sammen :* 1 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Jeg er ikke uvenner med de jeg diskuterer. Men noen har en tendens til å bli sinna på meg. Problemet med å ha rett, dessverre. Hvorfor er Slimda så perfekt? :) Så koselig da :) <3 Flott at jeg kunne føre dere sammen :* xoxo <3 <3 xD :* Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 kan ikke bare alle være venner ? Jeg er ikke uvenner med de jeg diskuterer. Men noen har en tendens til å bli sinna på meg. Problemet med å ha rett, dessverre. Du har ikke alltid rett da. hehehe 3 Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Moderatormelding Det ser ut til at dere er på riktig kurs igjen nå, men jeg ønsker likevel å påpeke:All videre diskusjon relatert til temaet "pedofili" kan tas i denne tråden.Dette er ikke en tråd som skal gå ut på å tilnærme seg brukeren som denne tråden omhåndler, på noen som helst måte som kan virke sexuelt krenkende.Videre vil jeg påpeke at det er viktig at den aktuelle brukeren sier KLART IFRA, enten i form av PM til en moderator, eller rett i tråden, dersom noen går over streken.Vennligst også les disse føringene, da disse på mange måter kan være aktuelt i denne tråden.Videre brudd på dette vil få konsekvenser! Mvh. r2d290-Moderator 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå