Gå til innhold

Hvorfor er...

ThaHoward

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel hun er under 16 år, som er den seksuelle lavalderen. Dermed hvis han har samleie med henne (eller prøver det) så kan hun anmelde han for pedofili, ergo, han vil da være pedofil, eller "pedo" som ungdommen kaller det for.

Du kan ikke anmelde noen for å være "Pedofil". Du kan anmelde dem for seksuelt misbruk på mindreårige.

:yucky:

Lenke til kommentar

åherregud. så mye problem dere skaper da. når en fyr er eks. 66 og jenta er yngre, blir vel dette sett på som pedofili.

Jenta er yngre? Jøss. Hvor mange kjendiser er det ikke som har 10-20 år yngre dame?

Men joda, det blir SETT PÅ som pedofili av de ignorante. Men pedofili betyr ikke at unger blir voldtatt. Ville du voldtatt den du er forelsket i? (pedofili, heterofili, homofili. Fili: "a combining form meaning “lover of,” “enthusiast for” that specified by the initial element")

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

Noen må jo ta på seg ansvaret på å lære opp ungdommen nå til dags. ;)

Kan dere lage en egen tråd om pedofili?

Kan dere la være å komme med utsagn om ting dere ikke vet noe som helst om?

Les det som står nederst i signaturen min. Det er omtrent sååååå mye jeg bryr meg om dette "korstoget" deres. Så vennligst slutt med dette, eventuelt opprett en ny tråd om hva pedofili er, eller hvor uvitende jeg/vi er, ellers så ber jeg en moderator om å rydde opp.

Deres, Håvard :*

Endret av ThaHoward
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen må jo ta på seg ansvaret på å lære opp ungdommen nå til dags. ;)

Kan dere lage en egen tråd om pedofili?

Kan dere la være å komme med utsagn om ting dere ikke vet noe som helst om?

Les det som står nederst i signaturen min. Det er omtrent sååååå mye jeg bryr meg om dette "korstoget" deres. Så vennligst slutt med dette, eventuelt opprett en ny tråd om hva pedofili er, eller hvor uvitende jeg/vi er, ellers så ber jeg en moderator om å rydde opp.

haters gonna hate, hahah! :wee:

• Liker 2
Lenke til kommentar

Skal du begynne å gråte og, kanskje?

Din uvitende tosk.

Endret av Nopros
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...