Nopros Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Så, du sier at sex mellom en voksen mann og en jente på 9-15 års alder ikke regnes som pedofili? Hvis hun har kommet i puberteten? Nei, da er det ikke pedofili. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 For mer informasjon, les dette sitatet fra Wikipedias Pedophilia-artikkel: This article is about the sexual interest in prepubescent children. For the sexual act, see Child sexual abuse. For the primary sexual interest in 11–14 year old pubescents, see Hebephilia. For mid-to-late adolescents (15–19), see Ephebophilia. Lenke til kommentar
hjelpendin Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 åherregud. så mye problem dere skaper da. når en fyr er eks. 66 og jenta er yngre, blir vel dette sett på som pedofili. 1 Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Liker at jeg fikk posten til å bli en diskusjon om pedofili. Mission completed Kan ellers si jeg er 18 år og ikke 66 Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 11. september 2012 Forfatter Del Skrevet 11. september 2012 Vel hun er under 16 år, som er den seksuelle lavalderen. Dermed hvis han har samleie med henne (eller prøver det) så kan hun anmelde han for pedofili, ergo, han vil da være pedofil, eller "pedo" som ungdommen kaller det for. Du kan ikke anmelde noen for å være "Pedofil". Du kan anmelde dem for seksuelt misbruk på mindreårige. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 (endret) åherregud. så mye problem dere skaper da. når en fyr er eks. 66 og jenta er yngre, blir vel dette sett på som pedofili. Jenta er yngre? Jøss. Hvor mange kjendiser er det ikke som har 10-20 år yngre dame? Men joda, det blir SETT PÅ som pedofili av de ignorante. Men pedofili betyr ikke at unger blir voldtatt. Ville du voldtatt den du er forelsket i? (pedofili, heterofili, homofili. Fili: "a combining form meaning “lover of,” “enthusiast for” that specified by the initial element") Endret 11. september 2012 av Slimda Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 11. september 2012 Forfatter Del Skrevet 11. september 2012 Kan dere lage en egen tråd om pedofili? 3 Lenke til kommentar
hjelpendin Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Liker at jeg fikk posten til å bli en diskusjon om pedofili. Mission completed Kan ellers si jeg er 18 år og ikke 66 ja, fuu deg! Nå syns jeg vi skal konse på hva som er viktig i den her tråden: Altså Lena:)) 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Noen må jo ta på seg ansvaret på å lære opp ungdommen nå til dags. 1 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Kan dere lage en egen tråd om pedofili? Kan dere la være å komme med utsagn om ting dere ikke vet noe som helst om? Lenke til kommentar
Lena:)) Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Liker at jeg fikk posten til å bli en diskusjon om pedofili. Mission completed Kan ellers si jeg er 18 år og ikke 66 ja, fuu deg! Nå syns jeg vi skal konse på hva som er viktig i den her tråden: Altså Lena:)) Tnaw 1 Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 11. september 2012 Forfatter Del Skrevet 11. september 2012 Kan dere lage en egen tråd om pedofili? Kan dere la være å komme med utsagn om ting dere ikke vet noe som helst om? 2 Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Noen må jo ta på seg ansvaret på å lære opp ungdommen nå til dags. Syntes det er bra av deg! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Syntes det er bra av deg! Alternativt kunne jeg spammet ned forumet med trolling, men det er det mer enn nok av med 14-åringer som er villig til å gjøre for meg. Da kan jeg heller nyte følelsen av å være voksen en gang iblant. Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 11. september 2012 Forfatter Del Skrevet 11. september 2012 (endret) Noen må jo ta på seg ansvaret på å lære opp ungdommen nå til dags. Kan dere lage en egen tråd om pedofili? Kan dere la være å komme med utsagn om ting dere ikke vet noe som helst om? Les det som står nederst i signaturen min. Det er omtrent sååååå mye jeg bryr meg om dette "korstoget" deres. Så vennligst slutt med dette, eventuelt opprett en ny tråd om hva pedofili er, eller hvor uvitende jeg/vi er, ellers så ber jeg en moderator om å rydde opp. Deres, Håvard :* Endret 11. september 2012 av ThaHoward 1 Lenke til kommentar
Lena:)) Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Noen må jo ta på seg ansvaret på å lære opp ungdommen nå til dags. Kan dere lage en egen tråd om pedofili? Kan dere la være å komme med utsagn om ting dere ikke vet noe som helst om? Les det som står nederst i signaturen min. Det er omtrent sååååå mye jeg bryr meg om dette "korstoget" deres. Så vennligst slutt med dette, eventuelt opprett en ny tråd om hva pedofili er, eller hvor uvitende jeg/vi er, ellers så ber jeg en moderator om å rydde opp. Deres, Håvard :* haters gonna hate, hahah! 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Rydde opp i en meningsløs offtopic-tråd? :knis: 2 Lenke til kommentar
hjelpendin Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Rydde opp i en meningsløs offtopic-tråd? :knis: Syns det er en viktig tråd jeg dessuten er det en tråd om lena:)) og ikke om pedofili 1 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 (endret) Les det som står nederst i signaturen min. Det er omtrent sååååå mye jeg bryr meg om dette "korstoget" deres. Så vennligst slutt med dette, eventuelt opprett en ny tråd om hva pedofili er, eller hvor uvitende jeg/vi er, ellers så ber jeg en moderator om å rydde opp. Deres, Håvard :* Skal du begynne å gråte og, kanskje? Din uvitende tosk. Endret 11. september 2012 av Nopros Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Faktisk var det hun som anklagde noen for pedofili. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå