Antaurix Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Jeg har sett piksler av henne! Verdens vakreste trønder. 1 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 (endret) ^ Indeed. Endret 11. september 2012 av Banksy 1 Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 11. september 2012 Forfatter Del Skrevet 11. september 2012 (endret) Beklager kan du tilgi meg? Endret 11. september 2012 av ThaHoward Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Okei, hmm, jorden er rund.. og kaker er godt skal jeg fortelle deg mere? Jorden er faktisk veldig "glatt" og rund. Om du gjorde Jorden like liten som en biljard-kule, ville Jorden vært mye glattere enn en vanlig kule. Kult, ikke sant? Og kaker er kjempegodt, men dessverre gir de komplikasjoner i større mengder. Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Syntes vi skal få se et bilde av deg Lena for å få bekreftet disse ryktene Eller du kan PM til meg Lenke til kommentar
Lena:)) Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Jeg har sett piksler av henne! Verdens vakreste trønder. Jepp, ekte trønder uten trønderbart : Syntes vi skal få se et bilde av deg Lena for å få bekreftet disse ryktene Eller du kan PM til meg pedo Beklager kan du tilgi meg? selvsagt 4 Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 11. september 2012 Forfatter Del Skrevet 11. september 2012 Syntes vi skal få se et bilde av deg Lena for å få bekreftet disse ryktene Eller du kan PM til meg Eller du kan sende henne en melding.. Ikke at det skal hjelpe så mye da.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 pedo pedo? Hva, er du under 12 år? Trodde forumet hadde aldersgrense jeg? 1 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 pedo Du har ikke kommet i puberteten enda? Eww. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 pedo pedo? Hva, er du under 12 år? Nei, det er hun ikke. Og hvordan vet du at han ikke er pedo? 1 Lenke til kommentar
Lena:)) Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 pedo Du har ikke kommet i puberteten enda? Eww. har sikkert kommet mer i puberteten enn deg liker bare ikke tanken på å sende et bilde av meg selv til en som kan være en gammel gris på 66 :nei2: det må du vell skjønne 3 Lenke til kommentar
Antauri Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 pedo Du har ikke kommet i puberteten enda? Eww. har sikkert kommet mer i puberteten enn deg liker bare ikke tanken på å sende et bilde av meg selv til en som kan være en gammel gris på 66 :nei2: det må du vell skjønne For alt vi vet er du en gammel gris på 66. 2 Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Gåååååri med at alle skal kalle meg pedo for tiden da 2 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 pedo Du har ikke kommet i puberteten enda? Eww. har sikkert kommet mer i puberteten enn deg liker bare ikke tanken på å sende et bilde av meg selv til en som kan være en gammel gris på 66 :nei2: det må du vell skjønne Sier bare at man ikke kvalifiserer til å være pedo hvis man liker jenter som har kommet i puberteten. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 (endret) Sier bare at man ikke kvalifiserer til å være pedo hvis man liker jenter som har kommet i puberteten. Fra Wikipedia: Pubertetstarten varierer mellom 9 og 15 års alder, i norske klima oftest i 12-13 års alderen... Så, du sier at sex mellom en voksen mann og en jente på 9-15 års alder ikke regnes som pedofili? Endret 11. september 2012 av Banksy Lenke til kommentar
Antauri Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 pedo Du har ikke kommet i puberteten enda? Eww. har sikkert kommet mer i puberteten enn deg liker bare ikke tanken på å sende et bilde av meg selv til en som kan være en gammel gris på 66 :nei2: det må du vell skjønne Sier bare at man ikke kvalifiserer til å være pedo hvis man liker jenter som har kommet i puberteten. Jenter kommer vel i puberteten rundt 12 års alderen. Så lenge hun er under 16 år se kvalifiseres du som en pedofil. Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 11. september 2012 Forfatter Del Skrevet 11. september 2012 pedo Du har ikke kommet i puberteten enda? Eww. har sikkert kommet mer i puberteten enn deg liker bare ikke tanken på å sende et bilde av meg selv til en som kan være en gammel gris på 66 :nei2: det må du vell skjønne Sier bare at man ikke kvalifiserer til å være pedo hvis man liker jenter som har kommet i puberteten. Vel hun er under 16 år, som er den seksuelle lavalderen. Dermed hvis han har samleie med henne (eller prøver det) så kan hun anmelde han for pedofili, ergo, han vil da være pedofil, eller "pedo" som ungdommen kaller det for. Videre så kan jeg bekrefte at hun ikke er noen mann på 66 år. Også kan jeg si at det er ingen som "eier" henne på nokon som helst måte. Takk for meg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Så, du sier at sex mellom en voksen mann og en jente på 9-15 års alder ikke regnes som pedofili? Pedofili = Kjærlighet/tiltrekning av barn. Ikke ungdom. Sex med barn går vanligvis under barnemishandling. Lenke til kommentar
Lena:)) Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 pedo Du har ikke kommet i puberteten enda? Eww. har sikkert kommet mer i puberteten enn deg liker bare ikke tanken på å sende et bilde av meg selv til en som kan være en gammel gris på 66 :nei2: det må du vell skjønne Sier bare at man ikke kvalifiserer til å være pedo hvis man liker jenter som har kommet i puberteten. vel, you say potato, I say potato. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 (endret) Vel hun er under 16 år, som er den seksuelle lavalderen. Dermed hvis han har samleie med henne (eller prøver det) så kan hun anmelde han for pedofili, ergo, han vil da være pedofil, eller "pedo" som ungdommen kaller det for. Du kan ikke anmelde noen for å være "Pedofil". Du kan anmelde dem for seksuelt misbruk på mindreårige. Endret 11. september 2012 av Slimda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå