Anonym259235 Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Nei, nei. Lena er jo min. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Heisann Tips: Prøv å ikke bli skremt av all oppmerksomheten. Nok av jenter har kommet innom og blitt skremt bort av oppmerksomheten og holdningene som har dukket frem. Lenke til kommentar
Antaurix Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Kremt. Jeg tror jeg har vært på internett like gammel som du er... Det skulle ikke forundret meg nei. Var bare for å vise at diskusjon.no er langt ifra det eneste stedet som har desperate nerder. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Selvfølgelig. Var ikke ment som et "Dette skjer bare på Diskusjon.no"-innlegg. Det er bare noe som skjer gang på gang på forumet her. Det ekskluderer selvfølgelig ikke resten av internett. For ikke å nevne gaming-girls. Herregud så oppmerksomhet de fikk i starten. 3 Lenke til kommentar
Lena:)) Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Nå syns vi alle skal ta en trall JEG gikk meg over sjø og land Der møtte jeg en gammel mann Han spurte så, han sagde så Hvor hører du vel hjemme? Jeg hører hjemme i hoppeland I hoppeland, i hoppeland Og alle de som hoppe kan De hører hjemme i hoppeland 4 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 What should we do with a drunken sailor... Lenke til kommentar
Antauri Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 (endret) Bare Lena kan kopiere en sang og få 2 likes på under et minutt. Endret 11. september 2012 av La Trequartista 5 Lenke til kommentar
hjelpendin Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Nå syns vi alle skal ta en trall JEG gikk meg over sjø og land Der møtte jeg en gammel mann Han spurte så, han sagde så Hvor hører du vel hjemme? Jeg hører hjemme i hoppeland I hoppeland, i hoppeland Og alle de som hoppe kan De hører hjemme i hoppeland Jeg kan hoppe! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Nei, det gjelder alle åpenlyse jenter på forumet. Det er også bare de (med få unntak) som får utallige likes på bildetråden. Lenke til kommentar
Lena:)) Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Nå syns vi alle skal ta en trall JEG gikk meg over sjø og land Der møtte jeg en gammel mann Han spurte så, han sagde så Hvor hører du vel hjemme? Jeg hører hjemme i hoppeland I hoppeland, i hoppeland Og alle de som hoppe kan De hører hjemme i hoppeland Jeg kan hoppe! Gratulerer! vil du ha en kjeks ? Bare Lena kan kopiere en sang og få 2 likes på under et minutt. That's how i roll ) 1 Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 11. september 2012 Forfatter Del Skrevet 11. september 2012 Nå syns vi alle skal ta en trall JEG gikk meg over sjø og land Der møtte jeg en gammel mann Han spurte så, han sagde så Hvor hører du vel hjemme? Jeg hører hjemme i hoppeland I hoppeland, i hoppeland Og alle de som hoppe kan De hører hjemme i hoppeland Jeg kan hoppe! Gratulerer! vil du ha en kjeks ? Nei han vil nok heller ha deg (Men tenkte det samme!) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 That's how i roll ) Ruller du? Jøss, du så ikke SÅ stor ut på bildet ditt! Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 11. september 2012 Forfatter Del Skrevet 11. september 2012 (endret) Bare Lenakan kopiere en sang og få 2 likes på under et minutt. En jente mener du Endret 11. september 2012 av ThaHoward 1 Lenke til kommentar
Lena:)) Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 That's how i roll ) Ruller du? Jøss, du så ikke SÅ stor ut på bildet ditt! Det er en talemåte : - ) 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Virkelig. Fortell meg mer. 3 Lenke til kommentar
hjelpendin Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Bare Lenakan kopiere en sang og få 2 likes på under et minutt. En jente mener du Nei, Lena! hun er drit awesome! 1 Lenke til kommentar
Antauri Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 That's how i roll ) Ruller du? Jøss, du så ikke SÅ stor ut på bildet ditt! Det er en talemåte : - ) Han er kun forvirret over den naturlig skjønnheten din. Det hadde/er jeg også. >er alle her >er alle menn her >er alle griser her 1 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Ei jente mener du Lenke til kommentar
Lena:)) Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Virkelig. Fortell meg mer. Okei, hmm, jorden er rund.. og kaker er godt skal jeg fortelle deg mere? 2 Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 11. september 2012 Forfatter Del Skrevet 11. september 2012 (endret) That's how i roll ) Ruller du? Jøss, du så ikke SÅ stor ut på bildet ditt! Det er en talemåte : - ) Han er kun forvirret over den naturlig skjønnheten din. Det hadde/er jeg også. &--#62;er alle her &--#62;er alle menn her &--#62;er alle griser her Unnskyld meg, har noen av dere faktisk sett henne, eller et bilde av henne? Endret 11. september 2012 av ThaHoward Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå