me1 Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Jeg fikk plutselig lyst til å lære meg å spille munnspill, men jeg aaaner ikke hvilket jeg skal kjøpe. Det er jo en jungel av munnspill! Har aldri spilt det før, men jeg tror aldri jeg kommer til å kjøpe flere enn det første, så et munnspill som ikke er altfor komplisert, men som heller ikke er et nybegynner/barne munnspill. Gjerne ett litt fint et, men max et par hundre kroner:) Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 (endret) Jeg har selv lenge hatt lyst til å lære meg å spille munnspill. Er det vanskelig å lære seg selv? Og hvilket munnspill bør jeg kjøpe? Ser YouTube har en del fine tutorials. Endret 9. september 2012 av Hafti Lenke til kommentar
me1 Skrevet 9. september 2012 Forfatter Del Skrevet 9. september 2012 Jeg har selv lenge hatt lyst til å lære meg å spille munnspill. Er det vanskelig å lære seg selv? Og hvilket munnspill bør jeg kjøpe? Ser YouTube har en del fine tutorials. link please Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 (endret) link please Sjekk her. Endret 7. november 2012 av Hafti Lenke til kommentar
Halland97 Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Munnspæll e vældi lætt å lær vess man har et godt gehør! eg spælla litt munnspæll, men ætter gehøre, ikkje nota. jeg har bare vanlige munnspill uten halvtoner. det er enklest å spille etter gehør med, mens kromatisk har halvtoner, vis du skal spille etter noter anbefaler jeg det. vis du skal spille etter gehør er vell uten kromatisk lettest! http://www.gitarhuset.no/products/blas-belg/munnspill skjekk den, veldig mange munnspill. kjøp først et vanlig munnspill uten kromatisk, også lærer du deg kromatisk og notene etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå