MaxCPU Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 tenkte meg 2x 172w peltier... kan jeg kjøpe et psu som kan dra kun disse 2 uten å koste skjorte,bukser,genser og gravemaskin?? viktig med kvalitet?? må jo ikke støye så... må jeg kjøpe 2x enermax 350w eller noe? 1 til peltierene og 1 til pc.... Lenke til kommentar
eSik Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Har et lignende spørsmål: Jeg har et 172W Peltier element liggendes som jeg skal bruke på XP'en min. For å få 24V har jeg en schwær sak av en trafo så det blir ikke noe problem... Men jeg har også to 80W Peltier elementer som vil ha 15,1V hvis jeg ikke husker helt feil. Hvordan skal jeg få dette til? Kan selvsagt kjøpe enda en trafo, men vil helst slippe det.. Har en 420W ToPower psu og en 300W CWT strømforsyning som begge er tilgjengelig til peltier strømkilde :smile: Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 11. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2002 les på nordichardware.com står noe under guider>peltier. mye bra der! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå