Gå til innhold

[Løst] Er pcen min god nokk for spill?

Ultrabad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høyreklikking av "Min Datamaskin" - "Egenskaper" vil gi deg prosessor.

For skjermkort er GPU-Z en mulighet.

Det er kanskje andre/lettere varianter også, men jeg kan ikke si at jeg har lurt på hva slags maskinvare jeg har hatt før.

Eventuelt så kan du finne link til nøyaktig den modellen/konfigurasjonen du har kjøpt, fra samme plass du kjøpte.

-Deluze

Lenke til kommentar

Den klarer begge nevnte spill, og ja det er en helt kurant gaming maskin.

Hva du vil like best kan ikke jeg svare på. Guildwars har mye av samme som skyrim, bare at du spiller med mange folk online og story er lagt opp annerledes osv.

Siden vi er i gang er det best og kjøpe i butikken eller laste ned på piratebay`? er så redd for og fucke opp pcen min virus som mine tidligere pcer.. og alle sier att man trenger monster gaming pc for og spille BAttlefield 3 er det sant? funker min på det spillet? og hvilket spill anbefaler du til pc? (hva liker du best)
Lenke til kommentar

Den klarer begge nevnte spill, og ja det er en helt kurant gaming maskin.

Hva du vil like best kan ikke jeg svare på. Guildwars har mye av samme som skyrim, bare at du spiller med mange folk online og story er lagt opp annerledes osv.

Og ja... Når jeg spiller minecraft Går på options også render distance (far) da står det jeg må ha 64 bit java system elns og står (you have 32 bit) jeg lastet ned 64...
Lenke til kommentar

Du trenger ikke noen monsterpc for BF3. Din pc vil klare det helt fint. Du må bare skru ned litt på grafikken.

Det beste er jo å kjøpe spillene for å støtte utviklerne. De du laster ned kan bare spilles offline, f.eks laster du ned BF3 eller Starcraft 2, vil du ikke kunne spille på internett mot andre.

Lenke til kommentar

Hva jeg liker av spill har nok lite å si for deg. Alle liker forskjellige spill så å si hva jeg spiller/liker bør ikke ha mye betydning for deg.

Akkuratt nå spiller jeg guild wars 2, men har spillt skyrim, star wars: the old republic og en hel del eldre klassikere i år. Dette bør dog ikke påvirke dine valg, du må selv gjøre deg opp en mening om hva slags spill du har lyst å spille/ kan like.

Maskinen skal kunne kjøre alle spill, inkludert BF3, men på tyngre spill må du skru ned grafikkdetaljene for å få god flyt.

edit: Kjøp spillene du ønsker å spille, det gjør jeg. For min del så kjøper jeg kanskje 2-4 nye spill i året, så utgiften for min del er ikke spesielt stor. Er nok værre om du trenger nye spill annenhver uke ;)

Endret av OC-Freak
Lenke til kommentar

Du har en kurant spillmaskin til bærbar å være, så du bør ikke oppleve store problemer med å spille spill på den, nei. Du kan riktignok ikke forvente å kunne spille alt på maks, men jeg har enda til gode å ikke like et spill selv om jeg ikke kunne ha alt på maks.

Som OC-Freak sier bør du ikke spørre andre hva du liker, det er en lite givende vane. Om du er ny innen spilling, og ikke har funnet ut hva du liker vil jeg anbefale deg å prøve noen demoer innen de ulike sjangrene, da kan du kanskje finne litt mer ut av hva slags spill du liker å spille (Steam har for eksempel om lag 350 demoer liggende på lur).

-Deluze

Lenke til kommentar

Du har en kurant spillmaskin til bærbar å være, så du bør ikke oppleve store problemer med å spille spill på den, nei. Du kan riktignok ikke forvente å kunne spille alt på maks, men jeg har enda til gode å ikke like et spill selv om jeg ikke kunne ha alt på maks.

Som OC-Freak sier bør du ikke spørre andre hva du liker, det er en lite givende vane. Om du er ny innen spilling, og ikke har funnet ut hva du liker vil jeg anbefale deg å prøve noen demoer innen de ulike sjangrene, da kan du kanskje finne litt mer ut av hva slags spill du liker å spille (Steam har for eksempel om lag 350 demoer liggende på lur).

-Deluze

MAnge jeg kjenner spiller wow og sånne greier. men det er jo måneds avgift og det vil jeg ikke gjøre selvom det er gøy og gjøre quest og sånn. SKyrim og Guild wars 2 er det måneds avgift på dem? sett dem på youtube og greier ser veldig heftig ut begge spillene .. og må man egentlig ha gaming mus for og spille bra`? Sett på denne da http://cdon.no/elektronikk/logitech%C2%AE_g500_gaming_mouse_910-001262-12977643#rating-and-review . som så kul og litt billig ut... Men jeg kan virkelig ikke bestemme meg for skyrim og guild wars??? hvilket spill tror du er best på min pc og hvilket spill synest du er gøyest av dem? 1 av dem blir happy either way <3
Lenke til kommentar

Hva som er gøy for en person er ikke nødvendigvis gøy for en annen person.

Jeg har aldri spilt Guild Wars, men fant Skyrim underholdende.

Det er to vidt forskjellige spill på den måten at det ene spiller du alene, og det andre spiller du med en mengde personer over nett, så det er ikke lett å sammenligne de to.

-Deluze

Lenke til kommentar

Det er helt umulig for oss å vite om du vil like spillet eller ikke.

Det koster ikke noe i måneden å spille det, og ja det er et MMO på linje med wow, men ikke likt, det er forskjellige klasser/raser og spillemåter, og questing er forskjellig osv osv.

En ting jeg kan si om guild wars 2 er at grafikken er meget bra, byene ser fantastiske ut og kartene byr på store variasjoner fra frodige områder, til ørken og snø. Jeg syns også armoren er meget bra, man velger selv fargene på armoren, så det er kun utformingen som endres når man får ny armor.

Mer kan jeg ikke si, du må nesten finne utav det selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...