Hardgamer Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Jeg har problemer med min Western Digital My Passport harddisk. den fungerer bare i usb 2.0 porter og ikke 3.0 porter. jeg har installert WD ses driver mange ganger men, funker fortsatt ikke Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Min funker ikke i USB3 foran på kabinettet. Men er OK i USB3 bak, dvs direkte i hovedkortet. Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Usb portene forran på pc kabinettet mangler strøm for å drive hard disken prøv en bak kabinettet. (ikke noen ubs hub uten ekstra strøm) Lenke til kommentar
Hardgamer Skrevet 8. september 2012 Forfatter Del Skrevet 8. september 2012 har bærbar pc Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Usb portene forran på pc kabinettet mangler strøm ... Hvordan henger det sammen? Skal ikke alle USB portene på HK levere like mye strøm? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå