Maxiraze Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Hei! For en mnd tid siden kjøpte jeg meg min første leilighet på 82 kvm så siden den gang har jeg fått kjøpt alt av møbler og slik ting som man må ha. Men nå vil jeg har det lille ekstra som setter "personlig" preg på leiligheten (er vell kanskje ikke så personlig preg nå jeg nå skal spørre om hjelp ) slik som bilder eller annet, og jeg har så dårlig oppfinnsomhet/peiling på slike ting sp kunne hvert flott om folk kunne komme med tips og råd tid hva jeg kan "pynte" leiligheten med. Jeg er en gutt på 22 så er vell kanskje ikke pynt jeg leter etter men tøffe bilder etc. Men tar imot alt av tips og råd! Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 (endret) For personlig preg så tar du bildene selv. Print ut på lerret, eller på en annen fancy måte. Hva med http://en.wikipedia..../Tiled_printing? Endret 8. september 2012 av Phileas Fogg Lenke til kommentar
Maxiraze Skrevet 9. september 2012 Forfatter Del Skrevet 9. september 2012 Ja bilder selv kunna vært stilig men har ikke noe kamera med god nokk kvalitet til å blåse det opp til å bli en plakat. Det var jo ganske fett det der Tiled printing, skal absolutt vurderest! Takk for tips og tar gjerne imot mere også! Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Men tar imot alt av tips og råd! Katana! og diverse andre sverd til pynt, (trenger ikke være håndsmidde og barberblad-skarpe men det hjelper -frank Lenke til kommentar
Maxiraze Skrevet 10. september 2012 Forfatter Del Skrevet 10. september 2012 Ja det er ganske fet stil med slike sverd, men trur bare ikke det er helt min stil. Og vist jeg skulle hatt sverd etc burde resten av leiligheten gå litt i samme sjanger (føler iaf jeg) men takk for tips og det skal vurderest! Tar fremdeles imot andre tips også Lenke til kommentar
Maxiraze Skrevet 20. september 2012 Forfatter Del Skrevet 20. september 2012 Har lyst til å prøve tiled printing men har egentlig ikke lyst på slike prikker som utgjør bilde, men har helelr lyst på det vanlige bilde bare svært over flere A4 ark, noen som vet hvordan jeg kan gjør det? Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Hvis du tar med et bilde til en butikk som f.eks Allkopi, så er vel det mulig. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Åpne et bilde og velg utskrift, se om du har valget "plakatutskrift" som valg under sideskalering i utskriftsdialogen. Det kommer mye an på programmet du viser bildet i og sannsynligvis også hvilken skriver du er tilkoblet og funksjonene i skriverdriveren. Funker flott med PDF-er i Adobe Reader og skriveren på jobben. Om du blåser opp et bilde for mye, blir det uskarpt, i alle fall på nært hold, uansett om du gjør det selv på PC eller hos et proft og dyrt firma som Allkopi. Lenke til kommentar
Maxiraze Skrevet 20. september 2012 Forfatter Del Skrevet 20. september 2012 ja har ikke tenkt å bruke mye penger på den her delen akkurat. så ska se om jeg kan får fikse det som du sier svinks Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Ein enkelt ting du kan gjere er å kjøpe eit interiørblad eller sjekke opp noken interiørblogger. Finn eit bilde av eit rom som du synes ser greit ut å kjøp inn desse tinga. Inetriørarkitekter setter fram mykje rart som korger, stein og anna nips som ikkje gjer nokon nytte. Men fordelen med å gjere det slik er at du får dempa litt den værste ungkarsleiligheit følelsen som folk får når dei kjem på besøk. Dersom leiligheita er malt mørk og dekorert med sverd på veggane så sender ikkje akkurat dette signalet om at du er ein voksen seriøs mann. Berre pass på at du ikkje kjøper inn for mykje dill, då er det fort gjort at det ser ut som at mor di har dekorert leiligheita. Då vil alle som kjem på besøk få denne "mammadalt" følelsen Lenke til kommentar
Maxiraze Skrevet 26. september 2012 Forfatter Del Skrevet 26. september 2012 Gode råd, skal se mere på det. Prøver å unngå det ungkarsleilighet preget ja. Men så til det poster greia, fant det her http://posterazor.sourceforge.net/ men va så dårlig kvalitet på bilde i ettertid, noen som har peiling på¨noe annet eller om det egentlig funker bra nokk? Lenke til kommentar
linnshop.no Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Ja bilder selv kunna vært stilig men har ikke noe kamera med god nokk kvalitet til å blåse det opp til å bli en plakat. Det var jo ganske fett det der Tiled printing, skal absolutt vurderest! Takk for tips og tar gjerne imot mere også! Det går med et bilde med filstørrelse ca. 2MB og photoshop editing, svart og hvit stil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå