Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Ny leilighet, trenger "pynt"

Anbefalte innlegg

Hei!

For en mnd tid siden kjøpte jeg meg min første leilighet på 82 kvm så siden den gang har jeg fått kjøpt alt av møbler og slik ting som man må ha. Men nå vil jeg har det lille ekstra som setter "personlig" preg på leiligheten (er vell kanskje ikke så personlig preg nå jeg nå skal spørre om hjelp :p) slik som bilder eller annet, og jeg har så dårlig oppfinnsomhet/peiling på slike ting sp kunne hvert flott om folk kunne komme med tips og råd tid hva jeg kan "pynte" leiligheten med. Jeg er en gutt på 22 så er vell kanskje ikke pynt jeg leter etter men tøffe bilder etc.

Men tar imot alt av tips og råd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Åpne et bilde og velg utskrift, se om du har valget "plakatutskrift" som valg under sideskalering i utskriftsdialogen.

Det kommer mye an på programmet du viser bildet i og sannsynligvis også hvilken skriver du er tilkoblet og funksjonene i skriverdriveren. Funker flott med PDF-er i Adobe Reader og skriveren på jobben.

Om du blåser opp et bilde for mye, blir det uskarpt, i alle fall på nært hold, uansett om du gjør det selv på PC eller hos et proft og dyrt firma som Allkopi.

Lenke til kommentar

Ein enkelt ting du kan gjere er å kjøpe eit interiørblad eller sjekke opp noken interiørblogger. Finn eit bilde av eit rom som du synes ser greit ut å kjøp inn desse tinga.

Inetriørarkitekter setter fram mykje rart som korger, stein og anna nips som ikkje gjer nokon nytte. Men fordelen med å gjere det slik er at du får dempa litt den værste ungkarsleiligheit følelsen som folk får når dei kjem på besøk.

Dersom leiligheita er malt mørk og dekorert med sverd på veggane så sender ikkje akkurat dette signalet om at du er ein voksen seriøs mann.

Berre pass på at du ikkje kjøper inn for mykje dill, då er det fort gjort at det ser ut som at mor di har dekorert leiligheita. Då vil alle som kjem på besøk få denne "mammadalt" følelsen :tease:

Lenke til kommentar

Ja bilder selv kunna vært stilig men har ikke noe kamera med god nokk kvalitet til å blåse det opp til å bli en plakat.

Det var jo ganske fett det der Tiled printing, skal absolutt vurderest!

Takk for tips og tar gjerne imot mere også!

Det går med et bilde med filstørrelse ca. 2MB og photoshop editing, svart og hvit stil.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...