Øystein.F. Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Blir den gamle Mana-serien vekt til live på ny? Les hele saken Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Skulle ønske jeg kunne si jeg var en fan av denne serien. Secret of Mana er en av mine absolutte favoritter, og Seiken Densetsu 3 samt Legend of Mana er ålreit titler, men resten er ganske forglemmelige. Synd, egentlig. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 er nok Secret of Mana som er best ja og resten kan mann fint glemme... Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Var noen Gameboy versjoner som ikke var så ille , men generelt så var de andre spillene en katastrofe og langtifra så herlige som secret of mana var. Lenke til kommentar
TStensland Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Ahh, Secret of Mana. Fantastisk spill, en av mine absolutte favoritter på SNES Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå