Need44speed Skrevet 8. september 2012 Rapporter Del Skrevet 8. september 2012 Hei. Jeg skal til London i høstferien, og da skal jeg kjøpe klær. Det er skjorter, sko og jakke som står øverst på planen. Kan noen anbefale noen butikker? Jeg har planlagt å dra innom Barbour, TM Lewin og Loake. Budsjettet er rundt 5000, og det er casual klær jeg er ute etter. Takker for hjelp Lenke til kommentar
EJN Skrevet 8. september 2012 Rapporter Del Skrevet 8. september 2012 Drar du til Jermyn Street og dens avstikkergater, rett syd for Piccadilly Circus, finner du det aller, aller meste. Morsom gate å gå i. Vil du kjøre senterstilen kan du stikke på Harvey Nichols, og litt avhengig av hvor casual du vil være så finner du hovedbutikken til Abercrombie & Fitch rett ved Regent Street, ved enden av Savile Row. Kos deg, strålende by å være i. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. september 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. september 2012 Er ikke så fan av Abercrombie & Fitch, men legger til Harvey Nichols på planen. Neon spesielle butikker på Jermyn Street som anbefales? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. september 2012 Rapporter Del Skrevet 8. september 2012 Det beste senteret i London er liberty of London. Går du Oxford street, regent street, jermyn street og bond street får du med deg det meste. Det er også verdt å få med seg Savile row om enn bare for å kikke. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. september 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. september 2012 Notert, noen spesiell butikker som bør sjekkes ut? Gleder meg Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 8. september 2012 Rapporter Del Skrevet 8. september 2012 Oxford Street er mye av en turistfelle, der har jeg ikke funnet mye spennende. Men ellers er jeg helt enig med fkm. Det han nevner er de viktigste gatene for herreklær. Hvilke butikker du bør stikke innom, kommer an på hva du vil ha. Det som fkm nevner er klassiske butikker. Du kan jo selvsagt også gå på Marks & Spencer eller Selfrigdes, men da er du farlig nær H&M-land. Hvis du liker mer country-klær bør du stikke innom Cordings, holder til mellom Piccadilly og Savile Row. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. september 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. september 2012 Klassisk og country klær liker jeg best. takker for råd,dag, fkm og erik. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 8. september 2012 Rapporter Del Skrevet 8. september 2012 Notting Hill, kjekt å se + en del stilige t-skjorter fra amplified clothing selges i en god del av butikkene der. Mange kjekke butikker i covent garden (Ralph Lauren Rugby Store, Paul Smith har vel en av hovedbutikkene der). Så Covent Garden er definitivt å anbefale Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. september 2012 Rapporter Del Skrevet 8. september 2012 Oxford Street er mye av en turistfelle, der har jeg ikke funnet mye spennende. Men ellers er jeg helt enig med fkm. Det han nevner er de viktigste gatene for herreklær. Er selvfølgelig helt enig i at det er en turistfelle (det samme kan man jo også i stor grad si om regent street), men har man ikke vært i London før (som jeg vil tro gjelder Tsjuden ettersom han spør om dette) syns jeg det er verdt å bruke en time på å gå gjennom gaten. Det kommer selvfølgelig an på hvor mye tid han har. Er det snakk om en dag ville jeg uten tvil droppet det, men er det en uke ville jeg uten tvil gått innom. Husk også at Tsjuden antagelig er halvparten så gammel som deg Det som fkm nevner er klassiske butikker. Jeg nevnte ingen butikker Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 8. september 2012 Rapporter Del Skrevet 8. september 2012 Oxford Street er mye av en turistfelle, der har jeg ikke funnet mye spennende. Men ellers er jeg helt enig med fkm. Det han nevner er de viktigste gatene for herreklær. Er selvfølgelig helt enig i at det er en turistfelle (det samme kan man jo også i stor grad si om regent street), men har man ikke vært i London før (som jeg vil tro gjelder Tsjuden ettersom han spør om dette) syns jeg det er verdt å bruke en time på å gå gjennom gaten. Det kommer selvfølgelig an på hvor mye tid han har. Er det snakk om en dag ville jeg uten tvil droppet det, men er det en uke ville jeg uten tvil gått innom. Husk også at Tsjuden antagelig er halvparten så gammel som deg Det som fkm nevner er klassiske butikker. Jeg nevnte ingen butikker Du nevnte kun gater, helt rett. I disse gatene ligger det mange butikker som selger klassiske herreklær - og noen mer causual. Oxford Street er mer en opplevelse enn stedet for å gjøre gode kjøp. I Jermyn Street bør han gå innom Charles Tyrwhitt, en butikk som har mye okei, både formelt og mer fritid, til en anstendig penge. ................ Jeg er dobbelt så gammel som alle her inne - til sammen! Og dobbelt så sur noen ganger. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. september 2012 Rapporter Del Skrevet 8. september 2012 Personlig liker jeg ikke kravene på skjortene til CT spesielt godt, men det er verdt å ta en tur innom uansett. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 8. september 2012 Rapporter Del Skrevet 8. september 2012 CT-kragene er en smakssak og litt hvordan ansiktsformen er. Det har tre, fire kragevarianter - om jeg ikke husker feil. Classic, button-down og cut-away og de myke i fritidskjortene. CT er valuta for pengene, ingen kan slå deres fire skjorter for £100. Men klart at det er i nedre mellomklasse når det gjelder kvalitet og passform, men langt over det meste du får her i landet. Nå har jeg ikke prøvd deres sea island eller superfine 180, men det blir helt tullete for meg å bruke så mye penger på disse skjortene. CT er masseprodusert og til hverdagsbruk, og ikke til de gangene jeg trenger noe finere. Da vil jeg heller gå til de gode butikkene og betalt litt mer for langt bedre kvalitet. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. september 2012 Rapporter Del Skrevet 9. september 2012 Anbefaler å ta turen til Bicester Village som der går lett buss til. Der har du Versace, Armani, Prada, Dolce & Gabbana, Gucci, TH, Polo butikker osv osv! Men 5000,- kan bli litt stramt da.. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. september 2012 Rapporter Del Skrevet 9. september 2012 Har du litt tid bør du tar turen innom Harrods også. Mye folk og mye dritt, men det er en god del kule ting der også. I tillegg er det et par helt ok butikker i gatene rundt Harrods. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 11. september 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. september 2012 Takker for forslag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå