panzerkiller Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Hoi. Leeenge siden jeg oppgraderte noe i PCen min, men slo nylig til på et gtx 560 ti kort laget av Gainward. Tanken om strøm slo meg aldri, men fant nylig ut at anbefalt psu for dette kortet er 500w. Jeg sitter med en Corsair VX450W. Har googlet litt rundt, og svarene er tvetydige... Kanskje noen her vet mer? Har et Asus 775 sockel HK, overklokket E8200 cpu, 3x 7200rpm HD, DVDRW brenner og noen småvifter i tillegg. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Det skal gå fint det, du har et hoderom på omtrent 100W mellom hva strømforsyninga klarer (400W) og hva PCen trekker (ca. 300W). Lenke til kommentar
panzerkiller Skrevet 8. september 2012 Forfatter Del Skrevet 8. september 2012 takker for svar er det også trygt å game max med dette kortet, eller bør jeg vente til jeg har skaffet en ny psu? Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Det skal gå helt fint det, bare spill i vei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå