Terjis Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 (endret) Hei Jeg jobber for et stort internationalt firma innen hotell og restaurant naeringen. Vi trenger mange flere norske, saa om du har lyst til aa jobbe i et velrenomert firma med store muligheter saa si i fra.. Det tilbys gode lønnsvilkaar og bonuser. og en "relocation" pakke. Endret 8. september 2012 av ChCaCh1 Lenke til kommentar
kmatis Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Hei. Høres utrolig tøft ut. Hvilke personer er det dere et ute etter? Hva er det stillingene går ut på? Og hvilke krav stilles det? Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Hvilke stillinger/fagfelt er det snakk om? Er det spesielle kvalifikasjonskrav/utdanning? Hvilket firma er dette for, og hvor kan man finne stillingsutlysningene? Lenke til kommentar
Terjis Skrevet 9. september 2012 Forfatter Del Skrevet 9. september 2012 (endret) Hei Det er stilling som reservation agent for radisson Hotels, du trenger ikke noen utdannelse, opplaering vil bli gitt. Om du er interessert saa kan du sende din CV til meg. [email protected] saa skal jeg videreformidle kontakt. De trenger folk umiddelbart saa om de liker din cv saa er det bra om du kan begynne asap. Du faar penger igjen for flybillett og 3 uker pa B&B mens du finner deg et sted aa bo. MVH Terje Endret 9. september 2012 av Terjis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå