TMB Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Mange store bedrifter har jo et eget skilt blant andre veiskilt, hvite. Hva må til for å få et slikt? Må de betale for det? Må bedriften være en viss størrelse? Kunne jeg bare ha startet Olsens fruktpresseri og fått et slikt skilt? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 (endret) Har sett den noen steder. Blant annet er det en Pizzabakeren-sjappe som har eget skilt, et skilt sier Apotek, og et skilt som sier Flaskegass (firma som selger propanflasker). IKEA har også et eget skilt som det står IKEA på. Så det er ikke uvanlig. Jeg vet ikke hvordan man får slike skilt, men jeg tror ikke det er umulig. Endret 8. september 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Ved hjelp av Google fant jeg at Vegvesenet har et skjema som heter: Søknad om serviceskilt eller virksomhetsvisning Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 De siste skiltene av denne typen jeg har sett (og kan huske) er "Skisenter ->" og "Møbelsenter ->" (eller noe sånt) for IKEA. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. september 2012 Forfatter Del Skrevet 9. september 2012 Ved hjelp av Google fant jeg at Vegvesenet har et skjema som heter: Søknad om serviceskilt eller virksomhetsvisning Ser man der ja Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 I Bergen står det "Møbelsenter" eller noe sånt, ikke IKEA. Det finnes forøvrig en del som får navnet sitt på skiltene, for eksempel Janusfabrikken - selvfølgelig er det noen som syns det er morsomt å spraye litt hvitmaling over første bokstaven. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. september 2012 Forfatter Del Skrevet 9. september 2012 Mange som har eget navn her på østlandet også. Spesielt fabrikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå